Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Fitness » Afvallen
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Afvallen en krijg online een antwoord van de specialist in Afvallen

Zelf een vraag over Afvallen? Klik hier.
Meer vragen over Afvallen.
De huidige beheerder van de rubriek Afvallen:
Naam: Anita Nieste
Bedrijf: Saniga praktijk voor natuurgeneeskunde en gewichts
Reactiesnelheid: 288 uur
Waardering: 1.0 (van max. 10)
Meer informatie over Anita Nieste vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over AfvallenVragen over Afvallen via RSS. Klik hier.
RSS over Afvallen op jouw website?Vragen over Afvallen op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over AfvallenVragen over Afvallen via E-mail. Klik hier.

ik ben 13 jaar

[Gesteld op: 09-08-2007]

Toelichting:
hallo dokter dit was wat ik vraag ik ben 13 jaar en doe elke dag mine maaal 10 crunchen side crunche reserve ofzoietsen touwspringen ben een jongen maar dan op zo,n boksers manier touwspringen heh hoe val ik af ben 53 kilo wil graag 49kiloheel graag eet gewoon normaal ben zoiets 158 ofzo of 160 enm drink cola heel veel niet goeds en eet gewoon goed zoals boterham smorgen msiddags koekje savonds meestal groente maar drink veelteveel drinken kan ook gewoon niet stoppen met cola drinken wil graag 49 kilo en doe vaaalk aan voetbal fietsen ja en sporten maar niet elke dag en wil graag blokjes 6pack ben al 2weken ben bezig of 3 weken groetjes jesse
Antwoord:
dag Jesse, tja, die cola, daar zit allemaal suiker in, dus het belangrijkste voor jou is om te leren de cola te laten staan en iets te gaan drinken waar geen kleur- en zoetstoffen in zitten. Water is het gezondste maar veel mensen hebben moeite om dat te drinken. Misschien als je er een paar druppels citroensap in doet dat je het dan wel kunt drinken. Je bent niette zwaar, dus je hoeft niet echt af te vallen. Op het moment dat je meer spiermassa gaat vormen kan je zelfs zwaarder worden, dus wees niet geficeerd op het gewicht.

Een 6-pack opbouwen is niet eenvoudig. Wat wel belangrijk is dat je, als je bijvoorbeeld vandaag crunches hebt gedaan, je morgen die buikspieren rust moet geven en dan pas overmorgen weer buikoefeningen moet doen. Zou je iedere dag je buikspieren trainen dan hebben ze geen kans om te rusten waardoor ze kunnen herstellen en groeien. Train je buikspieren dus nooit vaker dan drie keer per week op niet-opeenvolgende dagen

Hopelijk doe je de buikspieroefeningen op de juiste manier. Ga op je rug liggen, met de benen gebogen, de voeten plat op de grond (of 90 graden gebogen in de lucht). De armen gekruist over de borst. Breng nu je hoofd langzaam richting je benen door je schouderbladen van de grond te tillen, maar houd de rest van je rug op de grond. Dit is een heel korte beweging, maar genoeg om de spieren te trainen. Knijp je buikspieren hard samen (dit is heel belangrijk). Ga weer terug naar beneden, maar houd je schouderbladen los van de grond zodat er spanning op je spieren blijft staan. Deze oefening doe je rustig aan. Doe zoveel herhalingen als je kunt en doe iedere keer een paar meer, bouw op naar 3 keer 25 herhalingen.

Variaties op de crunch zijn twisted crunches, waarbij je om en om met je elleboog richting de tegenover-gestelde knie gaat (dus rechterelleboog richting linkerknie en andersom). Hiermee train je je schuine buikspieren.
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gemiddelde score Afvallen: 1.0 (1x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+