Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Mens & Maatschappij » Recht » Rechtshulp » Rechtshulp-Limburg
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Rechtshulp-Limburg en krijg online een antwoord van de specialist in Rechtshulp-Limburg

Zelf een vraag over Rechtshulp-Limburg? Klik hier.
Meer vragen over Rechtshulp-Limburg.
De huidige beheerder van de rubriek Rechtshulp-Limburg:
Naam: Advocatenkantoor Exaten
Bedrijf: Advocatenkantoor exaten
Reactiesnelheid: 22 uur
Waardering: 8.1 (van max. 10)
Meer informatie over Advocatenkantoor Exaten vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Rechtshulp-LimburgVragen over Rechtshulp-Limburg via RSS. Klik hier.
RSS over Rechtshulp-Limburg op jouw website?Vragen over Rechtshulp-Limburg op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Rechtshulp-LimburgVragen over Rechtshulp-Limburg via E-mail. Klik hier.

Onze bestelling komt niet en geen reacties op mail

[Gesteld op: 03-10-2009]

Toelichting:
Wij hebben nu 2 weken geleden op Zooplus.nl een bestelling geplaatst maar tot op heden niets ontvangen, terwijl het volgens hun binnen 2-5 werkdagen binnen moet zijn. Het geld is al overgemaakt en afgeschreven.
Meerdere mails verstuurd maar niets terug gehoord.
Bedrag kunnen we ook niet terug laten storen want het is een correct uitgevoerde overboeking.
Via Track & Trace kunnen we niets vinden dus weten ook niet waar het pakket nu is.
Helemaal geen contactgegevens dus kunnen ook niet bellen.
Wat kunnen wij hiermee?
Antwoord:
Geachte,


Er zijn een aantal stappen die u kunt ondernemen. Ondertussen heb ik de website van Zooplus.nl bestudeerd.
U geeft aan dat de bestelling 2 weken geleden geplaatst is. Op welke datum is het geld daadwerkelijk van uw rekening afgeschreven. Is dit een vooruitbetaling geweest?
Is er geen enkele reacties gekomen op uw emails? Is er wel een track & trace nummer verstrekt?
In de algemene voorwaarden van dit bedrijf staat vermeld dat een bestelling uiterlijk binnen 30 dagen geleverd dient te worden. Artikelen die op voorraad zijn, worden binnen 7 dagen verstuurd. Indien door onvoldoende voorraad, of andere redenen niet geleverd kan worden, ontvangt u, volgens de algemene voorwaarden, binnen een maand bericht. Een vooruitbetaald bedrag zal dan teruggestort worden, en u heeft het recht om de bestelling te annuleren.
Graag zou ik van u willen weten, wat er in uw bestelbevestiging stond, en of dit aansluit op de algemene voorwaarden, zoals gesteld op de website.
Laat ik overigens voorop stellen, dat dit geen nette manier is van zaken doen, ook al staat e.e.a. uitgelegd in de algemene voorwaarden.

Gaarne vernemend,


Met vriendelijke groet,


J. Golstein
 
Reactie vraagsteller:
Geachte Dhr J. Golstein,

EÚn uur voor uw mail kregen wij dan eindelijk een mail van Zooplus (na 4 mails en 6 dagen), zie hieronder:

Ons Nederlands service team doet er alles aan om de binnenkomende mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Helaas lukt het niet altijd om dit binnen een werkdag te doen.

Helaas hebben wij moeten vaststellen dat het pakket op het moment niet te traceren is.
Wij laten de pakketdienst een onderzoek naar het pakket instellen, zodra wij meer informatie hebben nemen wij nogmaals contact met u op.

Wanneer het onderzoek geen nieuwe informatie oplevert, wilt u dan een nalevering of wilt u uw geld terug? Kiest u voor terugstorting, dan ontvangen wij graag uw bankgegevens: rekeningnummer, naam rekeninghouder en de naam van uw bank.

Antwoord op uw vraag:
Bestelling is op 22-9 verzonden, 2 dagen na bestelling, 1 dag nadat het geld bij ons van de rekening is af geschreven.
Het track & trace nummer klopt want ik kon het pakket volgen tot aan Nederland (wordt met DHL verzonden vanuit Duitsland tot aan grens en van daar uit haalt TNT het pakket op en zou het dan naar ons brengen)

Maar goed, het pakket is kwijt, zoals ik het lees. Gaan nu maar een mail sturen met onze gegevens om het geld terug te krijgen en op zoek naar een andere webwinkel.

Heel erg bedankt voor uw snelle en waardevolle reactie!!

M. Bal
 
Antwoord Beheerder:
Beste M. Bal,


Geen dank, u bedankt voor de waardering.
Ik hoor graag van u, wanneer dit probleem daadwerkelijk uit de wereld is.


Met vriendelijke groet,


J. Golstein
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gerelateerde vragen aan Onze bestelling komt niet en geen reacties op mail:

Hoe zet ik uotlook bestanden over op een Mac
      [Gesteld in Computersoftware]
2010-01-04 20:00:29
mails terug van Mail Mac Os X naar hotmail
      [Gesteld in Apple]
2011-02-19 17:58:50
outlook express importeren op mac
      [Gesteld in Computersoftware]
2012-11-22 15:59:17
hoeveel uren werken voor 770 euro?
      [Gesteld in Wet Werk en Bijstand]
2015-03-06 16:00:56
intrekken verkoop kitten na mondelinge afspraak
      [Gesteld in Advocaten-Friesland]
2017-08-26 20:13:37

Gemiddelde score Rechtshulp-Limburg: 7.4 (79x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+