Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Aandoeningen & Ziekten » Geestelijke Stoornissen » Depressie
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Depressie en krijg online een antwoord van de specialist in Depressie

Zelf een vraag over Depressie? Klik hier.
Meer vragen over Depressie.

Beheerder worden?

De rubriek Depressie heeft momenteel nog geen beheerder.

Meld je aan als beheerder voor de rubriek Depressie Klik hier.

RSS over DepressieVragen over Depressie via RSS. Klik hier.
RSS over Depressie op jouw website?Vragen over Depressie op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over DepressieVragen over Depressie via E-mail. Klik hier.

CITALOPRAM, NA AFBOUWEN LAST VAN SYMPTOMEN.

[Gesteld op: 15-09-2009]

Toelichting:
NA 2,5 JAAR CITALOPRAM TE HEBBEN GEBRUIKT HEB IK DE LAATSTE 4 WEKEN AFGEBOUWD. VORIGE WEEK DE LAATSTE GEHAD. OP DIT MOMENT AL EEN PAAR DAGEN LAST VAN HOOFDPIJN, MISSELIJK, ANGSTIG EN MOE, VORIGE WEEK DIARREE. HEEFT DIT MET ELKAAR TE MAKEN OF HEB IK DE GRIEP DIE OP DIT MOMENT HEERST. JOLANDA
Antwoord:
Hallo Jolanda.   Hoogstwaarschijnlijk komen je klachten door het stoppen met de Citalopram, ook diarree is een bekent bijverschijnsel van dit middel.   In principe zou je, je na het volledig gestopt zijn met Citalopram na 4 weken eigenlijk van de onttrekking verschijnselen af moeten zijn.    Het kan natuurlijk altijd zijn dat je de combinatie griep en onttrekking verschijnselen samen hebt , zodra je koorts krijgt is het verstandig om gelijk met je huisarts te overleggen.   Als je erg angstig bent dan raad ik je aan om  je arts te vragen je een kalmerend middel voor te schrijven , zodat deze periode iets makkelijker voor je word.   Ik raad je aan om zodra je twijfelt over je gezondheid contact met je huisars op te nemen.   Ik wens u veel sterkte   Erik .
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gerelateerde vragen aan CITALOPRAM, NA AFBOUWEN LAST VAN SYMPTOMEN.:

IS WAT OP AANSLAG I.B. STAAT VOOR FISCUS BINDEND?
      [Gesteld in Belastingen-Noord Brabant]
2010-10-21 17:22:53
HELP MIJ
      [Gesteld in Chiropractie]
2009-08-20 15:19:14
donkere kringen onder ogen (dus geen vetwallen)
      [Gesteld in Plastische Chirurgie]
2009-08-30 09:30:41
WORTELKANAAL BEHANDELING
      [Gesteld in Tandarts]
2007-10-27 13:41:56
wortelkanaalbehandeling
      [Gesteld in Tandheelkunde]
2007-10-27 16:57:00

Gemiddelde score Depressie: 0.0 (0x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+