Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Mens & Maatschappij » Recht » Rechtshulp » Rechtshulp-Groningen
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Rechtshulp-Groningen en krijg online een antwoord van de specialist in Rechtshulp-Groningen

Zelf een vraag over Rechtshulp-Groningen? Klik hier.
Meer vragen over Rechtshulp-Groningen.
De huidige beheerder van de rubriek Rechtshulp-Groningen:
Naam: Yoeri Arends
Bedrijf: Juridische gabber
Reactiesnelheid: 157 uur
Waardering: 7.9 (van max. 10)
Meer informatie over Yoeri Arends vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Rechtshulp-GroningenVragen over Rechtshulp-Groningen via RSS. Klik hier.
RSS over Rechtshulp-Groningen op jouw website?Vragen over Rechtshulp-Groningen op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Rechtshulp-GroningenVragen over Rechtshulp-Groningen via E-mail. Klik hier.

niet geleverde goederen door telfort

[Gesteld op: 12-07-2009]

Toelichting:
Ik heb een abonnement genomen bij Telfort en daar zou ik een navigatiesysteem bij ontvangen. Het simkaartje heb ik ontvangen maar niet het toestel en ook niet het navigatiesysteem. Ik kan bewijzen dat ik het niet gekregen heb en heb dat ook aangetoond maar ze blijven aandringen dat ik moet betalen. Inmiddels E 500,00. Ik ben bij de rechtsbijstand DAS sinds 2008 maar dit speelt al sinds 2007 en nu willen ze mij niet helpen wat moet ik nu.
Antwoord:
REACTIE VAN TELFORT:

Wij willen heel graag het een en ander voor de klant uitzoeken. Echter, zonder gegevens is dit onmogelijk.

 

De volgende informatie is voor ons belangrijk:

 

  1. Is de klant de Overeenkomst direct met ons aangegaan of via een derde partij? (dealer of winkel)
  2. Is zijn dossier inmiddels overgedragen aan een incasso bureau? (wij kunnen dan de case-on hold zetten)
  3. Graag ontvangen wij als het mag via jullie, het klantnummer en of het mobiele nummer. (uiteraard met toestemming van de klant)

 

Het enige wat nog rest is, dat de klant ons per mail benadert, via onze website (www.telfort.nl) en hierin duidelijk vermeldt dat het “WEBCARE-team t.a.v. Daphne”, zijn klacht oppakt.

Op die manier komt de mail bij mij terecht.
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gerelateerde vragen aan niet geleverde goederen door telfort:

Mijn eerste huwelijk met gescheiden man...
      [Gesteld in Huwelijk]
2009-02-04 09:36:46
Leeftijd dat kind zelf mag bepalen waar hij woont
      [Gesteld in Kinderbescherming]
2009-02-14 12:35:16
import uit armenie
      [Gesteld in Import & Export]
2010-10-25 16:36:13
koper ontevreden over aankoop van marktplaats
      [Gesteld in Consumenteninformatie]
2012-04-16 21:47:23
Goederen retour naar niet in NL gevestigde bedrijf
      [Gesteld in Zakelijke Dienstverlening]
2012-12-09 10:12:14

Gemiddelde score Rechtshulp-Groningen: 9.1 (8x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+