Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Midden- & Kleinbedrijf » Dienstverlening » Bedrijfsrecht
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Bedrijfsrecht en krijg online een antwoord van de specialist in Bedrijfsrecht

Zelf een vraag over Bedrijfsrecht? Klik hier.
Meer vragen over Bedrijfsrecht.
De huidige beheerder van de rubriek Bedrijfsrecht:
Naam: Mr JCA Froon
Bedrijf: Advocatenhotline
Reactiesnelheid: 11 uur
Waardering: 8.8 (van max. 10)
Meer informatie over Mr JCA Froon vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over BedrijfsrechtVragen over Bedrijfsrecht via RSS. Klik hier.
RSS over Bedrijfsrecht op jouw website?Vragen over Bedrijfsrecht op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over BedrijfsrechtVragen over Bedrijfsrecht via E-mail. Klik hier.

Doorgaan met bedrijfsactiviteiten na een claim?

[Gesteld op: 15-05-2009]

Toelichting:
Wij zijn door een van onze opdrachtgevers aangeklaagd vanwege, het volgens hen, leveren van slechte producten en het in gevaar brengen van de continuiteit van dat bedrijf. Wij weten nog niet of we deze zaak gaan winnen of verliezen. Mogen we nu wel nieuwe opdrachten aannemen van nieuwe en bestaande klanten, met in ons achterhoofd het feit dat we deze zaak wel eens zouden kunnen verliezen en dat dit het einde is van ons bedrijf? Kunnen klanten, waar we nieuwe opdrachten voor uitvoeren, ons dan aanklagen vanwege nalatigheid, omdat we hun opdrachten dan niet af kunnen maken. "Jullie hadden toch kunnen weten dat jullie deze zaak zouden kunnen verliezen en dat dit het failliet zou betekenen"!! Ik hoor graag hoe u hierover denkt.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Robert
Antwoord:
Het blijven leveren van producten - mits deze voldoen aan redelijke normen - is geen probleem. Het bestellen van producten of werkzaamheden kan wel een probleem zijn indien de verwachting is dat u die niet kunt betalen
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gerelateerde vragen aan Doorgaan met bedrijfsactiviteiten na een claim?:

Claim na vertraging vliegtuig
      [Gesteld in Europees recht]
2010-02-03 03:38:53
Oprichting VOF tussen BV en Eenmanszaak.
      [Gesteld in Bedrijfsformules]
2013-02-01 11:37:19
particuliere claim geleden schade / gemeente
      [Gesteld in Advocaten-Zuid Holland]
2013-10-15 11:23:02
planschadeclaim art 19 wro
      [Gesteld in Rechtshulp-Gelderland]
2008-11-09 22:57:11
Goedemiddag, Wat houdt een claim precies in ?
      [Gesteld in Advocaten-Friesland]
2010-02-03 20:01:33

Gemiddelde score Bedrijfsrecht: 8.8 (17x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+