Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Sport » Krachtsport
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Krachtsport en krijg online een antwoord van de specialist in Krachtsport

Zelf een vraag over Krachtsport? Klik hier.
Meer vragen over Krachtsport.

Beheerder worden?

De rubriek Krachtsport heeft momenteel nog geen beheerder.

Meld je aan als beheerder voor de rubriek Krachtsport Klik hier.

RSS over  KrachtsportVragen over Krachtsport via RSS. Klik hier.
RSS over  Krachtsport op jouw website?Vragen over Krachtsport op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over  KrachtsportVragen over Krachtsport via E-mail. Klik hier.

bench press , incline press , buikspieren

[Gesteld op: 08-05-2009]

Toelichting:
Beste , ik train heel veel thuis eigenlijk elke dag maar wel afwisselend om de dag en mijn vraag was of het nu overdreven was om de ene dag rond de 300 a 400 situps te doen en de dag er na doe ik zwaar aan bankdrukken . ik begin natuurlijk altijd met opwarmen en dat gevolgd door binnenkant borst te trainen gevolgd door bench press en dan incline press maar ik merk dat ik bijna niet meer verder geraak is het dan normaal dat je met halve gewichten begint langs beide kanten op u barbell te steken want ik zit eigenlijk altijd met een verschil van 2 kg tijdens mijn training als ik opbouw en die 2 kg merk je wel serieus als ik naar een zwaardere set over ga en dan is er ook nog het feit dat ik 7 dagen op 7 train maar ik heb eigenlijk gene pijn of zo , denk door mijn buikspieren zo hard te trainen want dat wissel ik om de dag af met bankdrukken zo als ik al gezegd heb .
Moet wel zeggen dat ik serieus verbreed ben op een korte tijd en dat bankdrukken echt wel mijn lievelingstoestel is waar je naar schijnt heel hard een serieus bovenlichaam van kan krijgen na een lange tijd maar soms denk ik gewoon dat ik train als een maniak om echt een borstkas te ontwikkelen en is het dan ook waar dat je daar ook goed u triceps met traint en niet achteraf nog eens met halters moet werken want dat doe ik ook nog eens na heel de serie bankdrukken en dan is er nog het feit dat ik eet als een beest omdat ik altijd denk dat hoe meer massa je hebt hoe meer en sneller je er spieren
naar toe kan omzetten maar ik ben 1 m 83 en weeg 76 kg dus is dat dan overdreven om zo hard te eten om toch maar over de 80 kg te kunnen wegen ?
Hoop dat je er wat aan uit kunt maar je zou mij enorm helpen met een goed advies te geven over dit alles !
Groeten .
Antwoord:
Hoi, ik adviseer je in iedergeval om de spieren die je getraint hebt 48 uur rust te gunnen. Dit is heel belangrijk want spieren groeien niet tijdens het trainen maar tijdens de rustperiode daarna.
Je triceps moet je niet trainen na het bankdrukken maar dat kan de dag erna.
300 of 400 reps doen voor je buikspieren heeft niet zoveel nut. Je kan beter tot 100 gaan en dan een halter vasthouden op je borstkas. Dan train je veel effectiever.
Wat voeding betreft: denk aan je supplementen: creatine (dat werkt fantastisch), proteiine en mineralen heb je nodig !
 
Reactie vraagsteller:
Bedankt van het goede advies dat was dan ook een 10 waard .
heb slechts nog 1 probleemke ik heb blijkbaar een serieuze afwijking in mijne
rug ( scoliose ) en ik doe zo als je weet heel veel aan bankdrukken en heb de indruk dat mijn rug verergerd , is het eigenlijk wel goed om te bankdrukken dan want volgens sommige sites is dit heel slecht dan .
Groeten
 
Antwoord Beheerder:
Als je goed ligt hoeft bankdrukken niet zo'n probleem te zijn voor je rug. Gebruik je een gewichtsheffersriem ? Als je die nog niet gebruikt kan je die gaan gebruiken. Deze ondersteunen je rug. Ik gebruik zelf een niergordel die door motorrijders wordt gebruikt. Deze zijn vaak wat soepeler.
Maar eigenlijk komt het maar op 1 ding neer: luister naar je lichaam ! Als je zelf denkt dat het slecht voor je is en niets helpt. Dan kan je het beter niet doen.
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl

Subrubrieken binnen de rubriek Krachtsport:
BodybuildingFitnessTouwtrekken


Gerelateerde vragen aan bench press , incline press , buikspieren:

hond plast & poept soms in de zetel
      [Gesteld in Hondengedrag]
2013-08-22 10:27:02
Hoe krijg ik mijn hond van de bank af ??
      [Gesteld in Huisdieren]
2007-11-27 14:32:39
Hoe bestrijd ik het snachts in huis plassen?
      [Gesteld in Huisdieren]
2007-11-27 21:35:28
jankende hond
      [Gesteld in Huisdieren]
2007-10-29 10:44:01
mijn pup blaft s,nacht vreseliijk overdag niet .
      [Gesteld in Hondengedrag]
2010-11-26 09:22:42

Gemiddelde score Krachtsport: 0.0 (0x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+