Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Fitness » Gewichtstraining & Bodybuilding
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Gewichtstraining & Bodybuilding en krijg online een antwoord van de specialist in Gewichtstraining & Bodybuilding

Zelf een vraag over Gewichtstraining & Bodybuilding? Klik hier.
Meer vragen over Gewichtstraining & Bodybuilding.
De huidige beheerder van de rubriek Gewichtstraining & Bodybuilding:
Naam: Joy
Bedrijf: Njoyfitness
Reactiesnelheid: 48 uur
Waardering: 8.9 (van max. 10)
Meer informatie over Joy vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Gewichtstraining & BodybuildingVragen over Gewichtstraining & Bodybuilding via RSS. Klik hier.
RSS over Gewichtstraining & Bodybuilding op jouw website?Vragen over Gewichtstraining & Bodybuilding op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Gewichtstraining & BodybuildingVragen over Gewichtstraining & Bodybuilding via E-mail. Klik hier.

Gespierde bovenarmen + onderarmen

[Gesteld op: 13-04-2009]

Toelichting:
Hallo,

Mijn vraag was, hoe kan je het beste je bovenarmen en onderarmen trainen, als je echt goeie resultaat wilt hebben.

Mvg.
Antwoord:
Bovenarmen:
Dat zijn dus biceps en triceps. Kies voor beide 3 verschillende oefeningen en voer die uit met het gewicht waarmee je de laatste herhalingen van de laatste set nog net kunt halen. Als je nog maar pas begint, begin dan met weinig gewicht. En hou er rekening mee dat je maanden bezig bent voor je resultaten ziet. Echt goede resultaten na meer dan een half tot een heel jaar. Het is dus niet iets wat je even tussendoor doet.
Bovendien mag je nóóit twee dagen achtereen dezelfde spieren of spiergroepen trainen.

Onderarmen:
Pak twee gewichten in je handen. Laat je armen losjes langs je lichaam hangen.
Buig nu je polsen beurtelings naar buiten en naar binnen.
Pak een halterstang met beide handen beet op ongeveer 15 cm breed. Ga op een bankje zitten met aan weerszijden een been. Leg je onderarmen op het bankje en laat je handen er net buiten steken.
Beweeg nu je handen op en neer.
Dit kan zowel in boven- als in ondergreep.
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gerelateerde vragen aan Gespierde bovenarmen + onderarmen:

reverse curl biceps
      [Gesteld in Fitness]
2007-07-01 22:16:41
Wat is een goed fitness schema?
      [Gesteld in Fitness]
2008-01-16 12:58:01
Hoe voer ik de verschillende oefeningen uit?
      [Gesteld in Fitness]
2008-01-20 11:58:52
hoe moet je deze trainen?
      [Gesteld in Fitness]
2008-09-09 18:31:55
Boven- en onderarmen trainen
      [Gesteld in Fitness]
2010-01-15 21:19:39

Gemiddelde score Gewichtstraining & Bodybuilding: 8.9 (102x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+