Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Alternatieve Geneeswijzen » Natuurgeneeskunde
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Natuurgeneeskunde en krijg online een antwoord van de specialist in Natuurgeneeskunde

Zelf een vraag over Natuurgeneeskunde? Klik hier.
Meer vragen over Natuurgeneeskunde.
De huidige beheerder van de rubriek Natuurgeneeskunde:
Naam: Rachel Fontaine
Bedrijf: Praktijk fontaine
Reactiesnelheid: 40 uur
Waardering: 8.2 (van max. 10)
Meer informatie over Rachel Fontaine vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over NatuurgeneeskundeVragen over Natuurgeneeskunde via RSS. Klik hier.
RSS over Natuurgeneeskunde op jouw website?Vragen over Natuurgeneeskunde op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over NatuurgeneeskundeVragen over Natuurgeneeskunde via E-mail. Klik hier.

zinktekort

[Gesteld op: 10-04-2009]

Toelichting:
ben 44 jaar, heb al 30 jaar een ernstige vorm van acne. Zopas werd op basis van de zuurtegraad van mijn huidschilfers eeen imens zinktekort vastgesteld. Ik neem nu sinds 1 week 2 tabletten ZICOTABS per dag (=300% v daghoeveelheid) > word telkens zeer misselijk en verschrikkelijke darmkrampen sindsdien. Wat zouden mogelijke oorzaken kunnen zijn?
Alvast bedankt voor een antwoord
Antwoord:
Het spijt me, maar ik kan nergens op internet informatie vinden over Zicotabs. Ik wil altijd graag weten welke zinkverbinding er wordt gebruikt door de producent van de middelen. Er zijn verbindingen die zo weinig natuurlijk zijn, dat ze vooral een belasting vormen voor het lichaam. De goedkopere merken gebruiken vooral dat soort verbindingen. Goede zinkverbindingen vind ik: zinkcitraat, zinkorotaat en zink picolinaat. Zinkoxide ben ik niet enthousiast over.
Dus mogelijk heeft u een merk wat een slechte zinkverbinding gebruikt.

Ik zou onmiddellijk stoppen met een middel wat zulke heftige bijwerkingen veroorzaakt en naar een deskundig therapeut gaan om u uitgebreider te laten begeleiden voor uw gezondheidsproblemen. Acné kan het gevolg zijn van hormoonverstoring en/ of een probleem met de lever. Ook voeding kan effect hebben op acné.
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gerelateerde vragen aan zinktekort:

Eerder stoppen met werken
      [Gesteld in Personeelsmanagement]
2006-09-07 20:20:27
Adverteren in Yahoo!?
      [Gesteld in Search Engine Advertising]
2007-03-12 23:23:03
diihydrotestosteron..
      [Gesteld in Uiterlijk]
2010-01-03 18:05:44
Ruwe lichte plek neus.
      [Gesteld in Honden]
2013-02-22 09:25:50
neus cocker
      [Gesteld in Honden]
2013-08-17 15:17:44

Gemiddelde score Natuurgeneeskunde: 8.2 (34x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+