Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Mens & Maatschappij » Recht » Rechtshulp » Rechtshulp-Noord Brabant
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Rechtshulp-Noord Brabant en krijg online een antwoord van de specialist in Rechtshulp-Noord Brabant

Zelf een vraag over Rechtshulp-Noord Brabant? Klik hier.
Meer vragen over Rechtshulp-Noord Brabant.
De huidige beheerder van de rubriek Rechtshulp-Noord Brabant:
Naam: Adri de Bruyn
Bedrijf: Administratiekantoor de bruyn
Reactiesnelheid: 398 uur
Waardering: 7.9 (van max. 10)
Meer informatie over Adri de Bruyn vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Rechtshulp-Noord BrabantVragen over Rechtshulp-Noord Brabant via RSS. Klik hier.
RSS over Rechtshulp-Noord Brabant op jouw website?Vragen over Rechtshulp-Noord Brabant op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Rechtshulp-Noord BrabantVragen over Rechtshulp-Noord Brabant via E-mail. Klik hier.

Kunt u mij alstublieft helpen?

[Gesteld op: 06-04-2009]

Toelichting:
Geachte heer/ mevrouw,

Ik heb 3 jaar geleden bij Tiscali een internetabonnement afgesloten en tevens een telefonieabonnement. Het betreft het telefonieabonnement waar nu problemen mee zijn. Voor het abonnement betaal ik 4,95 per maand en kan daarmee dan 24 uur per dag gratis bellen naar alle vaste nummers binnen Nederland. Dit heb ik dus naast KPN afgesloten omdat ik veel nationale gesprekken voer. Inmiddels is Tiscali overgenomen door Telfort en is er reeds een verhoging in het abonnementsgeld doorgevoerd maar deze was minimaal. Nu gaan ze bij het bellen abonnement startkosten invoeren van 5 cent per gesprek. Ik voer ongeveer 200 gesprekken per maand wat dus uitkomt op extra kosten van 10 euro per maand. Dit is ten opzichte van het abonnementsgeld van 4,95 natuurlijk heel veel. Inmiddels heb ik meerdere malen met Telfort hierover gemaild en ze blijven zich beroepen op het recht om ten allen tijden prijzen te verhogen. Maar dit is toch echter geen prijswijziging. Betaald en gratis bellen zijn totaal andere dingen. Hoe kan ik dit nu gaan aanpakken? Heb het idee volkomen machteloos te staan tegen een groot bedrijf! Hopelijk kunt u mij adviseren. Alvast bedankt.

Mvg, Jorrit Markx
Antwoord:

Aangetekende opzegging sturen met als reden contractwijziging dus met onmiddelijke ingang.

Kijk even waar de correspondentie vandaan komt. Ik heb namelijk verschillende antwoordnummers. Aantekenen en antwoordnummer dus op kosten van Telfort.

Succes.

Internetshop Telfort BVAntwoordnummer 110925200 VC 's-Hertogenbosch
O2 (voorheen Telfort)Antwoordnummer 5741100 VD Amsterdam-Zuidoost
O2 Magazine (voorheen Telfort)Antwoordnummer 3151100 VC Amsterdam
O2 Mobiel BV (voorheen Telfort)Antwoordnummer 114072400 VC Alphen a/d Rijn
O2 nummerbehoud (voorheen Telfort)Antwoordnummer 5741100 VD Amsterdam
Telfort B.V.Antwoordnummer 114062400 VC Alphen aan de Rijn

Beantwoord door:
Adri de Bruyn
profielpagina


Gerelateerde vragen aan Kunt u mij alstublieft helpen?:

een vraag
      [Gesteld in Gynaecologie & Verloskunde]
2007-03-20 21:42:37
ik heb geprobeert om af te vallen help mij
      [Gesteld in Afvallen]
2007-10-16 20:18:03
Moet ik weer een bericht sturen?
      [Gesteld in Paranormaal]
2008-10-18 22:17:39
woede en jaloers
      [Gesteld in Bach Bloesem Remedies]
2009-09-01 07:30:09
hulp,hulp
      [Gesteld in Psychologie]
2012-07-02 13:25:55

Gemiddelde score Rechtshulp-Noord Brabant: 7.9 (397x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+