Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version française: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versión española : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Computers » PC Hardware » Computer Systemen » Laptops
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Laptops en krijg online een antwoord van de specialist in Laptops

Zelf een vraag over Laptops? Klik hier.
Meer vragen over Laptops.

Beheerder worden?

De rubriek Laptops heeft momenteel nog geen beheerder.

Meld je aan als beheerder voor de rubriek Laptops Klik hier.

RSS over LaptopsVragen over Laptops via RSS. Klik hier.
RSS over Laptops op jouw website?Vragen over Laptops op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over LaptopsVragen over Laptops via E-mail. Klik hier.

Garantie en Prioriteit Acer laptop

[Gesteld op: 06-04-2009]

Toelichting:
ik heb een acer laptop aspire 7720G. hij is net 3 maanden over de garantie van een jaar. Er knappen een aantal toetsen af. nou heb ik hem ter reparatie naar acer moeten sturen. nou moet ik de volledige reparatie kosten betalen a € 135.57. deze heb ik betaald, het geld hebben ze binnen maar heeft geen prioriteit dus wordt niet meteen toegewezen aan een monteur en krijg ook geen mails dat de laptop binnen was of geld binnen was etc. kan dit zomaar? en ben ik wel alleen aansprakelijk voor de reparatie kosten? net een laptop van 1 jaar en 3 maand oud.
Antwoord:
Dag,

Zodra Acer de reparatie in behandeling heeft genomen (en dat hebben ze, anders konden ze je de prijs niet vertellen?) zullen ze hem ook zeker in behandeling nemen voor reparatie.

Wat je het beste kan doen is het Helpdesk nummer van Acer bellen om te vragen naar de status van je reparatie.

Het nummer is:

0900-2020767

 
Reactie vraagsteller:
hallo

ik heb acer al gebeld voordat ik deze vraag stelde, ze gaven aan dat hij nog niet ter reparatie is aangeboden aan een monteur doordat de laptop net iets buiten de garantie valt en dus geen haast heeft.
en mijn vraag was ook of ik verantwoordelijk ben voor de totale kosten want de laptop is net 3 maand buiten een jaar garantie maar dan mogen de toetsen er toch nog niet spontaan afknappen.

gr Onstenk
 
Antwoord Beheerder:
Dag,

De vraag is hoe die toetsen er inderdaad kunnen afknappen, in de regel mag je er vanuit gaan dat dit inderdaad niet zomaar spontaan gebeurd, maar stel hij heeft vochtschade, dan is de last geheel voor uzelf inderdaad.

U kunt eens aan Acer navragen wat voor reden ze geven voor het afbreken van deze toetsen?

Ps. de rekening zult u waarschijnlijk wel gewoon moeten betalen, anders krijgt u vast uw laptop niet meer terug. :-)
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl

Subrubrieken binnen de rubriek Laptops:
Gebruikte LaptopsLaptop Onderdelen


Gerelateerde vragen aan Garantie en Prioriteit Acer laptop:

reparatie Acer Laptop tijdens garantie periode
      [Gesteld in Computer Reparatie]
2009-07-13 16:24:28
reparatie scherm in de garantieperiode
      [Gesteld in Laptops]
2010-01-25 14:00:14
juridisch advies garantieprobleem Medion
      [Gesteld in Computer Reparatie]
2010-03-03 10:26:07
juridisch advies garantieprobleem Medion
      [Gesteld in Advocaten-Belgie]
2010-03-03 10:28:17
een geschikte laptop voor fotografie en photoshop
      [Gesteld in Laptops]
2010-12-22 11:02:42

Gemiddelde score Laptops: 0.0 (0x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+