Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Telecommunicatie » Mobiel
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Mobiel en krijg online een antwoord van de specialist in Mobiel

Zelf een vraag over Mobiel? Klik hier.
Meer vragen over Mobiel.
De huidige beheerder van de rubriek Mobiel:
Naam: Harry Settels
Bedrijf: Herco bv
Reactiesnelheid: 76 uur
Waardering: 8.0 (van max. 10)
Meer informatie over Harry Settels vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over MobielVragen over Mobiel via RSS. Klik hier.
RSS over Mobiel op jouw website?Vragen over Mobiel op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over MobielVragen over Mobiel via E-mail. Klik hier.

Software problemen Samsung F700v

[Gesteld op: 23-03-2009]

Toelichting:
Vodafone erkent dat er software problemen zijn met mijn mobiele telefoon de Samsung F700v waardoor ik nauwelijks kan mobiel internetten en er wel voor betaal ...Vodafone Klantenservice mailde mij het volgende; Ik begrijp dat dit voor u vervelend is. Het is op dit moment echter zo dat wij hier geen oplossing voor hebben. Het probleem zit niet in de dienst die wij aanbieden, maar in een probleem op de Samsungtoestellen. Daarom kunnen wij hier geen korting op geven, immers, met andere toestellen werkt onze dienst wel. Er wordt op dit moment aan een oplossing gewerkt, ik kan u helaas nog geen oplostermijn aangeven. Excuses voor het ongemak.
Men geeft dus de schuld aan Samsung maar deze telefoon is gespitst op Vodafone diensten er staat ook met grote letters op de kast van het toestel de naam Vodafone...naar mijn mening moet Vodafone gewoon zorgen voor genoegdoening want ze hebben iets verkocht met verkeerde software...hoe kan ik het beste handelen want ze geven bij de klantenservice echt niet thuis
Antwoord:

Het is dus een Vodafone sim-gelocked toestel en ja dat betekent dat Vodafone in ieder geval een oplossing moet aanbieden. Ik zou een nieuw ander toestel eisen middels een aangetekend schrijven naar Vodafone waarin je Vodafone in gebreke stelt. Ook het te veel betaalde aan data-abonnementsgeld terugeisen. Het is wel verstandig om namen te noteren van diegene waarmee je gesproken hebt over de telefoon. Succes

 Harry Settels - Gsm4all.nl

Beantwoord door:
Harry Settels
profielpagina

Subrubrieken binnen de rubriek Mobiel:
Netwerken
Service Providers
SMS
Software



Gerelateerde vragen aan Software problemen Samsung F700v:

Mijn dochtertje is bang om te gaan slapen...
      [Gesteld in Peuters & Kleuters]
2010-09-28 12:45:27
Weigering vrije school
      [Gesteld in Basisonderwijs]
2009-07-11 10:17:25
hoe kom ik uit me 2de leven (prositutie)
      [Gesteld in Prostitutie]
2010-05-10 22:05:25
specifieke problematiek
      [Gesteld in Autisme]
2007-01-02 21:39:03
heeft een moeder met borderline geen rechten?
      [Gesteld in Borderline]
2012-01-13 17:01:44

Gemiddelde score Mobiel: 8.0 (63x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+