Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Seksualiteit
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Seksualiteit en krijg online een antwoord van de specialist in Seksualiteit

Zelf een vraag over Seksualiteit? Klik hier.
Meer vragen over Seksualiteit.
De huidige beheerder van de rubriek Seksualiteit:
Naam: Rene de Jong
Bedrijf: Nvt
Reactiesnelheid: 51 uur
Waardering: 8.1 (van max. 10)
Meer informatie over Rene de Jong vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over SeksualiteitVragen over Seksualiteit via RSS. Klik hier.
RSS over Seksualiteit op jouw website?Vragen over Seksualiteit op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over SeksualiteitVragen over Seksualiteit via E-mail. Klik hier.

Na morning after pil weer begonnen met de pil

[Gesteld op: 03-02-2009]

Toelichting:
Ik was een maand gestopt met de pil. Aan het eind van die maand heb ik de morning after pil moeten slikken. En heb toen een bloeding gehad de week er op, zoals eigenlijk ook de bedoeling was, wanneer ik de MAP niet had geslikt. Ik nam aan dat dit mijn cyclus-bloeding was en ben daarom weer begonnen aan de pil. Alleen heb ik aanhoudend bloedverlies, niet hevig, maar langer dan normaal (1,5 tot 2 weken) en nu weer een beetje. Moet ik dit zien als spotting door het opnieuw beginnen met de pil? Of moet ik aan iets anders denken? En ben ik wel veilig begonnen aan de pil, of had ik die bloeding niet mogen zien als cyclusbloeding? Ik heb wel 7 dagen de pil geslikt voordat ik gemeenschap heb gehad. Ik hoop dat u mijn vragen kunt beantwoorden. Groetjes IHV
Antwoord:
Hoi,

Ik begrijp heel goed dat je dacht dat de bloeding die je na de MAP kreeg het begin van je menstruatie inluidde. Dat kan natuurlijk ook zo zijn, maar het kan ook een bloeding t.g.v. de MAP zijn.

Het aanhoudend bloedverlies is niet normaal, ook niet als het een klein beetje is, hiervoor is het beter de huisarts te bellen en de zaak voor te leggen. Er is onderzoek nodig dat ik niet via internet kan doen, en details nodig die ik niet heb, zoals je medische voorgeschiedenis en de datum waarop je de MAP hebt geslikt.

Je kunt intussen wel gewoon de pil blijven slikken maar gebruik voor alle zekerheid de komende periode tijdens de gemeenschap een condoom. Het is sowieso aan te raden om zowel de pil als het condoom te gebruiken als een zwangerschap nog niet wenselijk is!

Vriendelijke groet,
Anja
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl

Subrubrieken binnen de rubriek Seksualiteit:
BDSM
Genderdysforie
Homo- & Biseksualiteit
Prostitutie



Gerelateerde vragen aan Na morning after pil weer begonnen met de pil:

Trainingsschema?
      [Gesteld in Fitness]
2009-01-08 15:17:05
kan u iets over de brandweerauto vertellen
      [Gesteld in Brandweer]
2009-11-08 14:10:21
Weerstand baby verhogen deze periode?
      [Gesteld in Homeopathie]
2009-11-24 10:54:28
is er een kans dat ik zwanger ben?
      [Gesteld in Seksualiteit]
2010-04-07 19:02:05
Ik begrijp het niet meer!!
      [Gesteld in Islam]
2011-03-01 13:57:43

Gemiddelde score Seksualiteit: 8.0 (87x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+