Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Reclame & Marketing » Public Relations & Communicatie
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Public Relations & Communicatie en krijg online een antwoord van de specialist in Public Relations & Communicatie

Zelf een vraag over Public Relations & Communicatie? Klik hier.
Meer vragen over Public Relations & Communicatie.
De huidige beheerder van de rubriek Public Relations & Communicatie:
Naam: Coen Staal
Bedrijf: Evident p.r. bv - marketing-pr adviesbureau
Reactiesnelheid: 102 uur
Waardering: 6.5 (van max. 10)
Meer informatie over Coen Staal vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Public Relations & CommunicatieVragen over Public Relations & Communicatie via RSS. Klik hier.
RSS over Public Relations & Communicatie op jouw website?Vragen over Public Relations & Communicatie op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Public Relations & CommunicatieVragen over Public Relations & Communicatie via E-mail. Klik hier.

Hoe maak ik free publicity plan?

[Gesteld op: 21-05-2007]

Toelichting:
Ik ben eigenaar van een aantal winkels in de grote steden. Graag wil ik weten hoe ik een goed free publicity plan kan maken. Daarnaast wil ik een goed marketing plan maken + budget verdeling. Zijn er ook bedrijven die dit hele traject doen?
Antwoord:
Van belang is om uit het ondernemingsplan te destilleren wat de succesfactoren van de winkels zijn, is dat uitsluitend prijs, of het brede aanbod, of juist een heel smal maar diep assortiment, is het de service of...? Met een marketingplan en DAARUIT VOLGEND public relationsplan kunnen die succesfactoren, die onderscheidend van de concurrentie zijn, extra onder de aandacht gebracht worden. Met betaalde communicatie (reclame, direct mailings, website) kun je die boodschap verstrekken, maar ook via de lokale pers (kranten en rtv). Voor dat laatste is dan wel van belang, dat er iets is, of gecreeerd wordt, waarmee je nieuwswaarde in handen hebt. In die nieuwswaarde zijn journalisten in het belang van hun lezers ge´nteresseerd. Bijvb Een aanbieding van een flatpanel televisie voor de eerste die op een bepaalde dag om 09.00u de winkel binnenkomt met een briefje van 10 gulden (het bedrijf bestaat 10 jaar), kan slaapzakken voor de deur opleveren, zeker als ook de overige wachtenden op een leuke manier beloond worden.
Zeker als free publicity belangrijk wordt gevonden, dan is het goed om een marketing-pr adviesbureau in de arm te nemen die dan het gehele traject kan opzetten en uitvoeren.
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gerelateerde vragen aan Hoe maak ik free publicity plan?:

risico's bilvergroting
      [Gesteld in Plastische Chirurgie]
2008-02-28 19:39:51
freelance secretaris 1/2 jaar opzegtermijn
      [Gesteld in Arbeidsrecht-Zuid Holland]
2009-04-02 15:23:28
Weet u iets over planschade? wanneer krijg je dat?
      [Gesteld in Bouwregelgeving]
2010-07-13 12:37:23
maagdenpalm verdord, wat kan ik er tegen doen?
      [Gesteld in Tuin]
2012-06-13 21:45:06
maagdenpalm verdord, wat kan ik er tegen doen?
      [Gesteld in Tuin]
2012-06-13 21:45:06

Gemiddelde score Public Relations & Communicatie: 6.5 (2x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+