Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Fitness » Gewichtstraining & Bodybuilding
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Gewichtstraining & Bodybuilding en krijg online een antwoord van de specialist in Gewichtstraining & Bodybuilding

Zelf een vraag over Gewichtstraining & Bodybuilding? Klik hier.
Meer vragen over Gewichtstraining & Bodybuilding.
De huidige beheerder van de rubriek Gewichtstraining & Bodybuilding:
Naam: Joy
Bedrijf: Njoyfitness
Reactiesnelheid: 48 uur
Waardering: 8.9 (van max. 10)
Meer informatie over Joy vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Gewichtstraining & BodybuildingVragen over Gewichtstraining & Bodybuilding via RSS. Klik hier.
RSS over Gewichtstraining & Bodybuilding op jouw website?Vragen over Gewichtstraining & Bodybuilding op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Gewichtstraining & BodybuildingVragen over Gewichtstraining & Bodybuilding via E-mail. Klik hier.

gewicht aankomen en fitness

[Gesteld op: 26-11-2008]

Toelichting:
Mijn naam is Rob en ik ben 22jr oud
Ik ben 177cm lang en weeg 63 kilo
dit geeft een BMI van net boven de 20
Ik heb slechts 5% vet en wil graag wat aankomen, maar heb een snelle stofwisseling/verbranding omdat ik veel sport. Het vetpercentage mag best wat omhoog, maar het liefst in combinatie met spieropbouw.
Mijn probleem en tevens mijn vraag is: Hoe kan ik er voor zorgen dat ik in spiermassa aankom als ik zo snel verbrand en al zo weinig vet heb? Al klinkt het misschien gek, ik heb het idee dat ik tijdens de fitness mijn spieren verbrand omdat ik weinig reserves heb. Ik probeer al meer te eten maar dit is niet echt succesvol. Ik fitness 2 keer in de week anderhalf uur. Is een eiwitshake misschien een goed idee om aan de nodige extra bouwstoffen te komen? Of zijn er betere manieren om ervoor te zorgen dat ik spiermassa krijg?
Antwoord:
Dat is een veel voorkomend probleem waar niet 1, 2, 3 een antwoord op te geven is. Het vervelende is dat wat bij de een helpt bij de ander geen resultaat geeft.

Om te beginnen zou ik de training niet langer dan 1 uur maken. Daarnaast zou ik de oefeningen uitvoeren in 3 sets van 6, maar dan wel met het maximale gewicht dat je aankunt. Zo zorg je in ieder geval dat je niet zo snel meer spiermassa gaat verbranden.

Waar je ook heel goed op moet letten: voer de oefeningen correct uit! Door slordig te trainen, meestal het gevolg van te zware gewichten, verbruik je kostbare energie die je al zo moeilijk kunt missen.

Meer eten is een must. Maar ook een groter aandeel in eiwitten is echt nodig. Of je aan 1 eiwitshake genoeg hebt betwijfel ik: 3 per dag is mijn advies.

Verder is voldoende rust minstens zo belangrijk. Zorg dus voor ruim voldoende slaap.

Ik hoop echt dat je hier iets aan hebt.
Succes!
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gerelateerde vragen aan gewicht aankomen en fitness:

Armen trainen dmv halters en breder worden.
      [Gesteld in Fitness]
2010-03-18 17:25:46
hulp nodig bij trainings schema.
      [Gesteld in Fitness]
2010-09-27 18:42:52
Hoe kun je 't beste buik & borst spieren trainen?
      [Gesteld in Fitness]
2010-12-22 15:37:35
arm,rug en schouderspieren trainen.
      [Gesteld in Fitness]
2011-01-10 15:03:55
Wat is de ideale manier om gespierd te worden?
      [Gesteld in Fitness]
2011-03-30 22:44:20

Gemiddelde score Gewichtstraining & Bodybuilding: 8.9 (102x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+