Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Afvallen » Afvallen-Utrecht
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Afvallen-Utrecht en krijg online een antwoord van de specialist in Afvallen-Utrecht

Zelf een vraag over Afvallen-Utrecht? Klik hier.
Meer vragen over Afvallen-Utrecht.

Beheerder worden?

De rubriek Afvallen-Utrecht heeft momenteel nog geen beheerder.

Meld je aan als beheerder voor de rubriek Afvallen-Utrecht Klik hier.

RSS over Afvallen-UtrechtVragen over Afvallen-Utrecht via RSS. Klik hier.
RSS over Afvallen-Utrecht op jouw website?Vragen over Afvallen-Utrecht op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Afvallen-UtrechtVragen over Afvallen-Utrecht via E-mail. Klik hier.

ben ik te dik

[Gesteld op: 22-11-2008]

Toelichting:
hoi
ik ben twaalf jaar oud en weeg 40 kilo mij moeder vind dat gewicht niet bij me passen
ik vind mezelf veel te dik
ookal dans ik elke dag 2 uur lang
en heb ik ook een wii waar ik ekle ochtend anderhalve uur boks
vooral mijn boven benen en bijk en boven armen zijn erg dik wat moet ik doen?!
Antwoord:

Hallo,

Als je 12 jaar bent, ben je volop in de groei. Het is dan lastig om over de website te bepalen of je te dik of te dun bent. Wel is daar een hele handige website voor: http://www.runinfo.nl/gewicht.htm, halverwege de pagina vind je de berekening voor kinderen.

Heel goed van je dat je zoveel beweegt! Als je voedingsschema er ongeveer zo uitziet, dan doe je het helemaal super en hoef je echt niet bang te zijn dat je te dik wordt:
- 's morgens ontbijten met volkorenbrood en hartig beleg of yoghurt/ melk met ontbijtgranen, ongezoet drinken erbij (bijvoorbeeld een kop thee zonder suiker)
- tussendoor vers fruit
- 's middags volkorenbrood met hartig beleg en wat rauwkost(komkommertje of tomaat op je brood is erg lekker)
- tussendoor bijvoorbeeld plak ontbijtkoek, evergreen, ligkoek, volkorenkoekje, kopje bouillon. (uiteraard een keuze hieruit en niet en..en..en... ;-))
- 's avonds voldoende groente, veel variatie, aardappelen/rijst/pasta en klein stukje vlees

Drink de hele dag voldoende water (6 glazen)

Succes!
Groetjes en een fijn weekend,

Linda

 

 

Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gemiddelde score Afvallen-Utrecht: 0.0 (0x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+