Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version française: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versión española : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Alternatieve Geneeswijzen » Orthomoleculaire Geneeskunde
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Orthomoleculaire Geneeskunde en krijg online een antwoord van de specialist in Orthomoleculaire Geneeskunde

Zelf een vraag over Orthomoleculaire Geneeskunde? Klik hier.
Meer vragen over Orthomoleculaire Geneeskunde.
De huidige beheerder van de rubriek Orthomoleculaire Geneeskunde:
Naam: Jack van Dijk
Bedrijf: Méderi
Reactiesnelheid: 114 uur
Waardering: 8.3 (van max. 10)
Meer informatie over Jack van Dijk vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Orthomoleculaire GeneeskundeVragen over Orthomoleculaire Geneeskunde via RSS. Klik hier.
RSS over Orthomoleculaire Geneeskunde op jouw website?Vragen over Orthomoleculaire Geneeskunde op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Orthomoleculaire GeneeskundeVragen over Orthomoleculaire Geneeskunde via E-mail. Klik hier.

vit b12

[Gesteld op: 10-11-2008]

Toelichting:
heb een waarde van 1475 pmol/l krijg al ongeveer anderhalf jaar vitb12 injecties als ik stop met spuiten daalt de waarde krijg nu 1 maal in de twee weken 1 injectie krijg echter al klachten na 9 dagen zoals tintelingen raar gevoel in mijn hoofd doof gevoel in mijn onderbenen niet op woorden kunnen komen spierpijn huisarts wil echter niet afwijken van wat ik nu aan vit b12 krijg omdat de waardes in zijn ogen en die van de internist twee maal te hoog zijn mijns inzien moeten de waardes zo hoog zijn omdat je injecties krijgt verder zijn mijn bloedwaardes goed heb ook een ecg laten maken alles is goed wie heeft er nu gelijk de huisarts of ik die afgaat op mijn gevoel
Antwoord:

Beste mevr./mijnh.,

De neurologische klachten die u beschrijft zijn klachten die horen krijgt bij een vit. B12 gebrek. De lab. waarden vertellen anders. De bloedwaardes kunnen echter i.d.d. geflatteerd zijn door de voorgaande injectie. Bij veel mensen komt het voor dat ze, ook al zijn de waarden hoog, er na een poosje al weer klachten ontstaan.

Het doet u wellicht goed om eens te kijken op diverse sites, waar heel veel lotgenoten hun verhaal doen.

Een goede informatieve site is:www.stichtingb12tekort.nl   en www.stichtingb12tekort.nl/paper_referentiewaarden_2dec07.pdf

Ik kan niet op de stoel van uw arts en specialist gaan zitten, maar misschien kunt u voor een second opinion naar een orthomoleculair arts bij u in de buurt gaan.     

Een vriendelijke groet,

Olga Hulzink.             &nbs p;         

 

Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gemiddelde score Orthomoleculaire Geneeskunde: 7.6 (44x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+