Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Fitness » Personal Training
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Personal Training en krijg online een antwoord van de specialist in Personal Training

Zelf een vraag over Personal Training? Klik hier.
Meer vragen over Personal Training.

Beheerder worden?

De rubriek Personal Training heeft momenteel nog geen beheerder.

Meld je aan als beheerder voor de rubriek Personal Training Klik hier.

RSS over Personal TrainingVragen over Personal Training via RSS. Klik hier.
RSS over Personal Training op jouw website?Vragen over Personal Training op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Personal TrainingVragen over Personal Training via E-mail. Klik hier.

hoe doe ik dat het best?

[Gesteld op: 28-10-2008]

Toelichting:
hallo
ik zou graag thuis mijn arm en buiksperen willen trainen
Antwoord:

Om je armen te trainen kan je jezelf opdrukken.

Ook met halters kan je prima thuis trainen. Een halter aan iedere hand. Elleboog dicht tegen het lichaam. schouders recht. En dan langzaam je handen omhoog  verplaatsen. En dan rustig weer na beneden. Deze oefening is voor de biceps.

Plaats je armen recht naast je lichaam, uitraard met een halter in iedere hand. En duw langzaam je armen van je lichaam af. En weer terug na het lichaam. Deze oefening is voor je triceps.

Ook kan je de triceps trainen op de biceps genoemde manier maar dan beweeg je armen na beneden.

Voor de buikspieren:

Ga op de grond liggen. Knieën gebogen met voeten op de grond. Beide handen achter je hoofd en beweeg je hoofd langzaam richting je knieën. Pas op dat je je hoofd niet gaat drukken met je handen.

Voor de schuine buikspieren: Ga op de grond liggen. Knieën gebogen met voeten op de grond. Leg 1 arm naast je lichaam. De andere hand onder je hoofd. Beweeg je hoofd en de knie aan de kant waar je arm ligt samen. Herhaal dit ook voor de andere kant van de buik.

Voor de onderbuikspieren:

Ga op de grond liggen. Leg je armen naast je lichaam en til je beneden klein stukje van de grond. Hou dit dit 5 sec. vast en herhaal het dan nog een aantal keer.

 

Dit zijn prima oefeningen die je thuis kan oefenen. Halters kan je halen in sportwinkels. Erg duur zijn ze niet.

mvg,

Debby

Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gerelateerde vragen aan hoe doe ik dat het best?:

zelfde vraag vanuit de penningmeester gesteld.
      [Gesteld in Recht-Gelderland]
2008-07-17 11:48:38
Mag een foto ongevraagd gepubliceerd worden?
      [Gesteld in Televisie]
2010-03-10 16:44:04
portretrecht ja of nee?
      [Gesteld in Televisie]
2010-03-19 16:48:08
Welke belangen vertegenwoordig het bestuurslid ?
      [Gesteld in Bedrijfsformules]
2011-01-14 15:08:12
outlook express importeren op mac
      [Gesteld in Computersoftware]
2012-11-22 15:59:17

Gemiddelde score Personal Training: 0.0 (0x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+