Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franÁaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiůn espaŮola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Huis & Tuin » Consumenteninformatie » FinanciŽn
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek FinanciŽn en krijg online een antwoord van de specialist in FinanciŽn

Zelf een vraag over FinanciŽn? Klik hier.
Meer vragen over FinanciŽn.
De huidige beheerder van de rubriek FinanciŽn:
Naam: Yoeri Arends
Bedrijf: Juridische gabber
Reactiesnelheid: 160 uur
Waardering: 7.9 (van max. 10)
Meer informatie over Yoeri Arends vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over FinanciŽnVragen over FinanciŽn via RSS. Klik hier.
RSS over FinanciŽn op jouw website?Vragen over FinanciŽn op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over FinanciŽnVragen over FinanciŽn via E-mail. Klik hier.

automatische incasso of gedwongen acceptgiro?

[Gesteld op: 18-08-2008]

Toelichting:
Ik betaal een tijdschriftabonnement via automatische incasso. Door een fout van de uitgever is al twee jaar het geld van de verkeerde (oude) rekening afgeschreven, terwijl het juiste rek.nummer bekend is. Dit jaar heb ik de oude rekening laten blokkeren en nu ontvang ik dus een acceptgiro omdat het geld niet afgeschreven kon worden (ze hebben dus opnieuw het oude rekeningnummer gebruikt!). Ik wil eigenlijk dat de uitgever gewoon automatisch incasseert, maar dat kan nu volgens hen niet meer. Volgens hen MOET ik met de acceptgiro betalen omdat hun systeem niet meer gewijzigd kan worden. Ben ik dit verplicht? Want eigenlijk vind ik dat ze het probleem met de automatische incasso eerst maar eens zelf moeten oplossen voordat ik die acceptgiro opnieuw gebruik. Het is nu al twee jaar achterelkaar mis gegaan en ik ben het een beetje zat. Het is dus een principe kwestie geworden waarin de uitgever gewoon niet toe wil geven... ik moet de acceptgiro betalen anders volgt er een aanmaning!
Antwoord:

Reageert u schriftelijk en verzoek hen nogmaals van het juiste rekeningnummer te incasseren. Ik kan mij wel voorstellen dat het nu niet meer automatisch kan, maar dat zou dan met nog één maal via de acceptgiro opgelost moeten zijn.

Lijkt mij raar dat dit niet gewijzigd kan worden.

Vraag wel een bevestiging van uw verzoek en de wijziging.

M.vr.gr.  Ron Goedee

Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl

Subrubrieken binnen de rubriek FinanciŽn:
Belastingen
Beleggen
Creditkaarten
FinanciŽle Planning
Hypotheken
Incasso
Leningen
Pensioen


Gerelateerde vragen aan automatische incasso of gedwongen acceptgiro?:

Incasso kosten te hoog! mogen zij zoveel vragen?
      [Gesteld in Incasso]
2009-03-17 13:45:47
incassokosten
      [Gesteld in Incasso]
2009-06-17 18:45:52
Fout telefonische klantenservice Unive
      [Gesteld in Incasso]
2009-06-23 02:31:31
Dien ik de extra kosten te betalen?
      [Gesteld in Debiteurenbeheer]
2010-12-05 14:14:07
Ik heb diverse klachten over een incassobureau.
      [Gesteld in Incasso]
2012-07-06 20:23:31

Gemiddelde score FinanciŽn: 5.4 (7x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+