Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Telecommunicatie » Mobiel
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Mobiel en krijg online een antwoord van de specialist in Mobiel

Zelf een vraag over Mobiel? Klik hier.
Meer vragen over Mobiel.
De huidige beheerder van de rubriek Mobiel:
Naam: Harry Settels
Bedrijf: Herco bv
Reactiesnelheid: 76 uur
Waardering: 8.0 (van max. 10)
Meer informatie over Harry Settels vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over MobielVragen over Mobiel via RSS. Klik hier.
RSS over Mobiel op jouw website?Vragen over Mobiel op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over MobielVragen over Mobiel via E-mail. Klik hier.

Verkeerde product / prijs > Drukfout

[Gesteld op: 30-03-2007]

Toelichting:
Onlangs heb ik een telefoon besteld nadat ik deze in de catalogus had gezien. Voor ik de bestelling had geplaatst heb ik eerst telefonisch om bevestiging gevraagd of de informatie wel juist was. Vervolgens kreeg ik een verkeerde toestel aangeleverd. Nadat ik weer contact had opgenomen met het bedrijf, is de medewerker bij wie ik besteld had erachter gekomen dat het om een drukfout ging.

Het verkeerde toestel is weer opgehaald en nu heb ik het juiste toestel gekregen maar met een hele andere (hoge) factuurbedrag dan in de catalogus was vermeldt en die door de medewerker was bevestigd. Aangezien dit niet juist was heb ik weer contact opgenomen met het bedrijf waarna ik de keus kreeg het toestel terug te sturen of gewoon het factuurbedrag te betalen. Kan dit zomaar? Want in mijn ogen sta ik in mijn recht doordat ik eerst om bevestiging heb gevraagd en vervolgens besteld.

Alvast bedankt!
Antwoord:
Ondanks de telefonische bevestiging die u vroeg kan de leverancier zich beroepen op drukfouten en/of prijswijzigingen mits dit in haar leveringsvoorwaarden staat. Maar indien de afbeelding, het merk en type van het toestel vermeld staat tegen een prijs die aannemelijk geacht mag worden kun je haar "verplichten" deze bestelling uit te voeren.
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl

Subrubrieken binnen de rubriek Mobiel:
Netwerken
Service Providers
SMS
Software



Gerelateerde vragen aan Verkeerde product / prijs > Drukfout:

Bedrijf verkopen,maar verhuurder wil niet meewerke
      [Gesteld in Zakelijke Dienstverlening]
2012-03-27 21:45:55
Huur verhoging winkelpand
      [Gesteld in Vastgoed]
2009-07-02 11:51:12
inflatiecorrectie waar heb ik recht op
      [Gesteld in Personeelsmanagement-Overijssel]
2007-12-07 23:07:20
huurprijsherziening van een bedrijfs/kantoorpand
      [Gesteld in Facilitair]
2007-07-10 12:57:26
variabele enrgieprijs
      [Gesteld in Energie & Milieu]
2008-10-31 22:45:29

Gemiddelde score Mobiel: 8.0 (63x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+