Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Huis & Tuin » Consumenteninformatie
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Consumenteninformatie en krijg online een antwoord van de specialist in Consumenteninformatie

Zelf een vraag over Consumenteninformatie? Klik hier.
Meer vragen over Consumenteninformatie.
De huidige beheerder van de rubriek Consumenteninformatie:
Naam: Marc van Rosmalen
Bedrijf: Nbii b.v.
Reactiesnelheid: 19 uur
Waardering: 8.6 (van max. 10)
Meer informatie over Marc van Rosmalen vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over ConsumenteninformatieVragen over Consumenteninformatie via RSS. Klik hier.
RSS over Consumenteninformatie op jouw website?Vragen over Consumenteninformatie op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over ConsumenteninformatieVragen over Consumenteninformatie via E-mail. Klik hier.

djstunter geeft fout adres voor retourzending.

[Gesteld op: 17-12-2019]

Toelichting:
Bij djstunter kocht ik een speaker en retourneerde deze met hun retourformulier wat geheel volgens hun beleid is.
Vervolgens spelen ze een spelletje. Zeggen eerst dat ze mijn product niet kunnen vinden met mijn track trace code. Als ik ze laat zien dat het product is afgeleverd zeggen ze dat het adres niet klopt.
Het adres wat nota bene op hun eigen retourfurmulier staat!
zeggen ze dat dat van een concurrent is en snappen er ook niks van.
kan een kort geding starten?
Antwoord:

Uiteraard kunt u een kortgeding starten, ik betwijfel echter of dat nu al de juiste stap is. Wanneer u hun instructies correct heeft gevolgd, waarom doen zij dan zo moeilijk? Als ze een fout hebben gemaakt dienen zij daar de consequenties van te dragen. 

Wat dienen zij overigens te doen? Een reparatie uitvoeren, aankoopbedrag terugbetalen, nieuw product nazenden?

Heeft u hen al in gebreke gesteld en hen een redelijke periode (bijvoorbeeld 2 weken) gegeven om de overeenkomst alsnog na te komen? Dat is wel een echte eerste stap die gezet moet worden, voordat u verder gaat en kosten gaat maken. En dan nog zou ik adviseren eerst een incassoprocedure te voeren, voordat u een gerechtelijk traject in gaat. Met beide kan ik u overigens bijstaan. 

Met vriendelijke groet,
NBII B.V.

Marc van Rosmalen

Beantwoord door:
Marc van Rosmalen
profielpagina

Subrubrieken binnen de rubriek Consumenteninformatie:
Computers & Internet
Consumentenelektronica
Energie
FinanciŰn
Haarproblemen
Kabel
Kinderen
Milieu
Posterijen
Reizen
Veiligheid


Gerelateerde vragen aan djstunter geeft fout adres voor retourzending.:

Geen toegang configuratie
      [Gesteld in Laptops]
2007-03-29 10:37:51
Ik ben dakloos, hoe regel ik een woonadres?
      [Gesteld in Dakloos]
2010-08-08 00:01:30
Deurwaarder onnodig, zorgt voor 4x zo veel kosten
      [Gesteld in Incasso]
2010-10-19 14:47:19
Conflict betaling incassobureau
      [Gesteld in Debiteurenbeheer]
2011-01-26 14:02:10
Vestigingsadres Escortbureau & loondienst verband
      [Gesteld in Prostitutie]
2012-03-24 18:26:50

Gemiddelde score Consumenteninformatie: 9.2 (15x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+