Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Huis & Tuin » Consumenteninformatie
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Consumenteninformatie en krijg online een antwoord van de specialist in Consumenteninformatie

Zelf een vraag over Consumenteninformatie? Klik hier.
Meer vragen over Consumenteninformatie.
De huidige beheerder van de rubriek Consumenteninformatie:
Naam: Marc van Rosmalen
Bedrijf: Nbii b.v.
Reactiesnelheid: 18 uur
Waardering: 8.6 (van max. 10)
Meer informatie over Marc van Rosmalen vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over ConsumenteninformatieVragen over Consumenteninformatie via RSS. Klik hier.
RSS over Consumenteninformatie op jouw website?Vragen over Consumenteninformatie op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over ConsumenteninformatieVragen over Consumenteninformatie via E-mail. Klik hier.

Defect in nieuw geleverde fiets

[Gesteld op: 05-03-2019]

Toelichting:
Ik heb n nieuwe fiets gekocht bij fietsenplaats. Nl ik had hem met spoed nodig en werd netjes de volg dag bezorgd. Echter zaten er beschadigingen op maar dat nam ik voor lief. Had m tenslotte de volg dag nodig. Toen er n tik in bleek te zitten bij fietsen mailde ik. Ze zeiden oh dan is de ketting te strak gespannen dat moet je maar even losser spannen. Dat kan ikzelf niet dus ging langs fietsenmaker. Ook de standaard wilde er niet op. Bevestiging klopte niet. Fietsen maker gefixt. Rekening 75 euro. Heb m doorgestuurd naar fietsenplaats. Ze weigeren te betalendat ik zonder overleg naar fietsenmaker ging. Maar ik verwacht geen defecte fiets te krijgen. Wat kan ik nu?
Antwoord:

Goedendag,

Het klopt dat u de verkoper eerst in de gelegenheid moet stellen om een gebrek zelf te verhelpen. Pas wanneer dat niet wordt gedaan en de juiste stappen zijn ondernomen, dan kunt u de handelingen door een ander laten uitvoeren en de kosten daarvoor terugvorderen.

Nu is het wel zo dat gezegd is dat u het euvel met de ketting zelf moest oplossen. Dat heeft u gedaan, u heeft het zelf (laten) oplossen. Het is dus best te beargumenteren dat die kosten wel vergoed worden. 

De standaard is dan een twistpunt, kijk of u daar iets over kunt onderhandelen (wellicht een gratis accessoires of iets dergelijks). 

Met vriendelijke groet,
NBII B.V.

Marc van Rosmalen

Beantwoord door:
Marc van Rosmalen
profielpagina

Subrubrieken binnen de rubriek Consumenteninformatie:
Computers & Internet
Consumentenelektronica
Energie
FinanciŰn
Haarproblemen
Kabel
Kinderen
Milieu
Posterijen
Reizen
Veiligheid


Gerelateerde vragen aan Defect in nieuw geleverde fiets:

Voorrang op V.O.P.
      [Gesteld in Verkeer]
2011-02-11 19:59:25
Fiets uitgeleend en niet terug
      [Gesteld in Recht-Overijssel]
2011-02-14 16:36:38
Eigenaar Reindivicatiemogelijkheden?
      [Gesteld in Advocaten-Zuid Holland]
2011-02-21 14:44:51
Welke interventies zijn van toepassing ?
      [Gesteld in Service Management]
2011-11-21 15:25:53
wettelijke eisen beschikking fiets verwijdering
      [Gesteld in Recht-Zuid Holland]
2014-08-25 15:38:30

Gemiddelde score Consumenteninformatie: 9.2 (15x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • Anita
    9.0
  • Toors
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  256996
    Beheerders:  1021

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  167 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+