Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Mens & Maatschappij » Recht » Vreemdelingenrecht
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Vreemdelingenrecht en krijg online een antwoord van de specialist in Vreemdelingenrecht

Zelf een vraag over Vreemdelingenrecht? Klik hier.
Meer vragen over Vreemdelingenrecht.
De huidige beheerder van de rubriek Vreemdelingenrecht:
Naam: Gart Adang
Bedrijf: Prawo legal services
Reactiesnelheid: 70 uur
Waardering: 8.8 (van max. 10)
Meer informatie over Gart Adang vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over VreemdelingenrechtVragen over Vreemdelingenrecht via RSS. Klik hier.
RSS over Vreemdelingenrecht op jouw website?Vragen over Vreemdelingenrecht op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over VreemdelingenrechtVragen over Vreemdelingenrecht via E-mail. Klik hier.

Permanent residence permit

[Gesteld op: 10-02-2019]

I got a criminal record of shoplifting of under 50 euros groceries. I now lived in the Netherlands for 3 years now. Having a house. A permanent job. A kennismigrant working residence permit until 2022. I plan to study for the immigration exam for the permanent residence permit. Can I get a permanent permit with such record? If not, would it be possible to get another kennismigrant permit ?
Thank you!

In cases like this ia do advice never to pay a suggested penalty at once.

It is always better to ask a criminal attorney that does have extended knowledge of immigration law to represent you and ask first of all for the officiel file. On basis of the file it can be decided how to proceed best.

Shop liftimg is a criminal act, not a mere misdemeanour.
It will not jeopardize an existing residence permit. It will influance getting teh Dutch nationality, a first residence permit and (at this moment) not a long term residence status.

A similar question recently was asked on a Dutch forum: https://www.mixed-couples.nl/index.php/topic,22199.msg181715.html#msg181715

Beantwoord door:
Gart Adang

Gerelateerde vragen aan Permanent residence permit:

I wish to apply for a Dutch visaI have a UK visa
      [Gesteld in Particuliere advocaat]
2009-05-03 13:16:25
Residence permit
      [Gesteld in Particuliere advocaat]
2009-06-22 10:46:10
Strafblad probleem buitenland studeren?
      [Gesteld in Advocaten-Friesland]
2010-07-04 17:11:27
Do I need a Vergunning for thuisontvangst ?
      [Gesteld in Prostitutie]
2011-06-09 13:57:58
Asylum for "kennismigrant".
      [Gesteld in Vreemdelingenrecht]
2016-04-15 17:27:53

Gemiddelde score Vreemdelingenrecht: 9.0 (34x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?


Versturen via e-mail aan vrienden?
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren

Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+