Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Advocaten » Ondernemers Advocaat
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Ondernemers advocaat en krijg online een antwoord van de specialist in Ondernemers advocaat

Zelf een vraag over Ondernemers advocaat? Klik hier.
Meer vragen over Ondernemers advocaat.

Beheerder worden?

De rubriek Ondernemers advocaat heeft momenteel nog geen beheerder.

Meld je aan als beheerder voor de rubriek Ondernemers advocaat Klik hier.

RSS over Ondernemers advocaatVragen over Ondernemers advocaat via RSS. Klik hier.
RSS over Ondernemers advocaat op jouw website?Vragen over Ondernemers advocaat op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Ondernemers advocaatVragen over Ondernemers advocaat via E-mail. Klik hier.

Geschil klant en opleidingsbedrijf.

[Gesteld op: 18-10-2016]

Toelichting:
klant heeft zich ingeschreven voor opleiding in 2015. Is met opleiding na 2 lesdagen gestopt. Er heeft volgens inschrijf en betalingnsvoorwaarden geen restitutie plaats gevonden. Klant mag in 2016 opnieuw in opleiding instromen met betaling inschrijfgeld. Klant zegt dit niet te doen daar er om medische gronden geen sprake kan zijn van opnieuw starten en wenst het gehele bedrag van de opleiding terug betaald door mijn bedrijf. Er is gedreigd met Juridische stappen. Wat zijn mijn rechten als bedrijf?
Onderstaande staat oa in de inschrijf en betalignsvoorwaarden bij restitutie:
Inschrifgeld wordt in alle andere gevallen niet gerestitueerd, en is in geval van annulering verschuldigd als annuleringskosten.
9.5.3
Restitutie van (het resterende) cursusgeld is daarnaast slechts mogelijk wanneer je de inschrijving dertig (30) kalenderdagen of meer vˇˇr aanvang
van de activiteit schrjiftelik of via e-mail annuleert, met opgave van moverende redenen. P....... beoordeelt of de aangegeven reden zwaarwegend
genoeg is om over te gaan tot restitutie.
9.5.4
Wanneer je binnen deze periode van dertig kalenderdagen voorafgaand aan de activiteit annuleert of aanmeldt, wordt er geen restitutie verleend.
Ook na aanvang van de activiteit is geen restitutie meer mogelijk, ook niet wanneer je als deelnemer van een activiteit tussentijds stopt betreffende
activiteit of opleiding. Op dat moment bliift het cursusgeld onverminderd verschuldigd
Warme groet
Antwoord:
Er is nog geen antwoord op deze vraag


Gerelateerde vragen aan Geschil klant en opleidingsbedrijf. :

Rechten en plichten boekhouder
      [Gesteld in Administratie]
2014-05-01 15:57:06
Hoe regel ik zoiets, wel .. hoe.. waar..wie..hoeve
      [Gesteld in Prostitutie]
2010-05-12 00:07:18
Kopen op afstand: Klant ontevreden totaal retour?
      [Gesteld in Zakelijke Dienstverlening]
2010-10-28 10:18:14
In hoeverre aansprakelijk tegen over de "klant"?
      [Gesteld in Bedrijfsformules]
2010-01-27 19:54:11
Verleggen van factuur naar andere opdrachtgever.
      [Gesteld in Incasso]
2010-08-21 16:27:37

Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • Anita
    9.0
  • Toors
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  257301
    Beheerders:  1023

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  168 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+