Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version française: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versión española : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Financieel » Banken
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Banken en krijg online een antwoord van de specialist in Banken

Zelf een vraag over Banken? Klik hier.
Meer vragen over Banken.
De huidige beheerder van de rubriek Banken:
Naam: P. Kanis
Bedrijf: Zelfstandige
Reactiesnelheid: 1420 uur
Waardering: 8.6 (van max. 10)
Meer informatie over P. Kanis vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over BankenVragen over Banken via RSS. Klik hier.
RSS over Banken op jouw website?Vragen over Banken op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over BankenVragen over Banken via E-mail. Klik hier.

registratie incidentenregister

[Gesteld op: 24-04-2016]

Toelichting:
7 jaar geleden zijn wij geregistreerd in het incidentenregister van ING. Dit, omdat wij een betalingsbewijs zouden hebben vervalst. Wij weten echter zeker, dat dit is gebeurd door een medewerker van een andere financiele instelling en hebben dat destijds proberen te bewijzen. Echter zonder resultaat. Als rechtspersoon ben je blijkbaar een zwakke schakel in dit soort zaken, zelfs wanneer je het kunt bewijzen. Destijds is een bankrekening opgeheven. Echter een andere bankrekening, waaraan ook een creditcard was gekoppeld werd alleen geblokkeerd voor gebruik, maar de betalingen voor de creditcard verliepen normaal. Ook de creditcard kon nog steeds gebruikt worden. Tot afgelopen januari er een nieuwe creditcard werd toegestuurd, die gedeblokkeerd diende te worden via mijn ING. Dit kon voorheen telefonisch. Omdat wij geen mijn ING meer konden gebruiken, gebeld met de klantenservice. Daar begon het probleem. Er werd doorverbonden naar de afdeling fraude, die per direct de creditcard blokkeerde. Nu moeten we, na 7 jaar alles ineens terugbetalen. Er zou een miscommunicatie zijn geweest tussen de verschillende afdelingen. Mijn vraag is, mag dit zelfs na 7 jaar nog? De medewerker van de afdeling fraude vond dat we al die tijd trouw hadden betaald en wilde ons niet opzadelen met het probleem dat het ineens betaald moest worden. Nu moet dat in 24 maanden. Het is een behoorlijke financiële inslag in ons budget en wij vinden deze "straf" na 7 jaar wel erg hoog, omdat het destijds een fout van hen was. Er resteert nog een jaar voordat de registratie beëindigd wordt. Volgens ons dienen hierbij de belangen van beide partijen wel te worden afgewogen. Wij vinden dat natuurlijk ook, omdat wij destijds ook vals beschuldigd zijn.
Antwoord:

Gezien het een juridische vraag betreft kan ik u geen antwoord geven

Beantwoord door:
P. Kanis
profielpagina

Subrubrieken binnen de rubriek Banken:
Bancaire Holdings
Financieringsmaatschappijen
Private Banken
SNS Bank
Spaarbanken


Gerelateerde vragen aan registratie incidentenregister:

hoe zit het met opting in
      [Gesteld in Prostitutie]
2007-07-30 17:58:24
terugbetaling registratierechten
      [Gesteld in Notaris-Belgie]
2008-06-27 10:36:19
Hoe meeneembaarheid registratierechten berekenen?
      [Gesteld in Notaris-Belgie]
2008-07-29 10:10:23
Ivm meeneembaarheid - registratierechten ed.
      [Gesteld in Notaris-Belgie]
2008-12-20 12:24:07
BKR en Preventel
      [Gesteld in Hypotheken-Friesland]
2010-03-12 10:56:12

Gemiddelde score Banken: 8.6 (7x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+