Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Huis & Tuin » Consumenteninformatie
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Consumenteninformatie en krijg online een antwoord van de specialist in Consumenteninformatie

Zelf een vraag over Consumenteninformatie? Klik hier.
Meer vragen over Consumenteninformatie.
De huidige beheerder van de rubriek Consumenteninformatie:
Naam: Marc van Rosmalen
Bedrijf: Nbii b.v.
Reactiesnelheid: 19 uur
Waardering: 8.6 (van max. 10)
Meer informatie over Marc van Rosmalen vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over ConsumenteninformatieVragen over Consumenteninformatie via RSS. Klik hier.
RSS over Consumenteninformatie op jouw website?Vragen over Consumenteninformatie op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over ConsumenteninformatieVragen over Consumenteninformatie via E-mail. Klik hier.

nieuwe bank, niet in orde.

[Gesteld op: 09-03-2016]

Toelichting:
Wij hebben een nieuwe stoffen bank gekocht, die is na 12 weken netjes geleverd. Echter na een paar dagen begint de bank al te "plooien". Ik ben me ervan bewust dat, dat gebeurd bij stoffen banken,maar na een paar dagen lijkt mij niet normaal. Ook zit het ene gedeelte beduidend steviger dan het andere gedeelte (wat nu al plooit). Het is een hoekbank, dus 1 bank uit 2 delen. Heb hierover al een mail gestuurd naar de zaak waar we de bank gekocht hebben, tot nu toe nog geen enkele reactie. Wat zijn mijn rechten? Mocht ik niks horen is het dan verstandig om mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen?
BVD
Hartelijke groet, Linda
Antwoord:

Zoals u het omschrijft lijkt er inderdaad iets niet in orde te zijn met dat specifieke zitdeel. Mocht u niets horen op uw e-mail aan de verkoper, bel ze dan of loop er nog een keer binnen. Maakt u ook foto's van de bank, zo is ook makkelijker te constateren of de klacht erger wordt. 

Mocht verder contact zoeken niets uithalen (mocht u bijv. na twee weken nog niets gehoord hebben), dan lijkt het mij verstandig uw rechtsbijstandverzekeraar aan het werk te zetten. Ik zou ze sowieso nu al informeren over de situatie, dan weten ze in ieder geval alvast wat er speelt. 

Succes!

Met vriendelijke groet,
NBII

Marc van Rosmalen

Beantwoord door:
Marc van Rosmalen
profielpagina

Subrubrieken binnen de rubriek Consumenteninformatie:
Computers & Internet
Consumentenelektronica
Energie
FinanciŰn
Haarproblemen
Kabel
Kinderen
Milieu
Posterijen
Reizen
Veiligheid


Gerelateerde vragen aan nieuwe bank, niet in orde.:

kan ik een uitkering aanvragen zoja welke
      [Gesteld in Arbeidsrecht-Zuid Holland]
2009-04-26 20:17:44
waar heb ik recht op?
      [Gesteld in Arbeidsrecht-Zuid Holland]
2009-05-05 14:03:10
Ik wil afvallen
      [Gesteld in Voeding]
2009-07-25 13:02:22
hallo ik ben 60 kilo en 11 jaar wat moet ik doen
      [Gesteld in Voeding]
2009-07-27 19:35:20
Gaan mijn borsten minder groeien als ik op mijn...
      [Gesteld in Voeding]
2009-07-28 12:23:09

Gemiddelde score Consumenteninformatie: 9.2 (15x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+