Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version française: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versión española : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Advocaten » Advocaten-Flevoland
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Advocaten-Flevoland en krijg online een antwoord van de specialist in Advocaten-Flevoland

Zelf een vraag over Advocaten-Flevoland? Klik hier.
Meer vragen over Advocaten-Flevoland.
De huidige beheerder van de rubriek Advocaten-Flevoland:
Naam: Herman Albersen
Bedrijf: De rechtspratkijk nederland
Reactiesnelheid: 71 uur
Waardering: 8.4 (van max. 10)
Meer informatie over Herman Albersen vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Advocaten-FlevolandVragen over Advocaten-Flevoland via RSS. Klik hier.
RSS over Advocaten-Flevoland op jouw website?Vragen over Advocaten-Flevoland op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Advocaten-FlevolandVragen over Advocaten-Flevoland via E-mail. Klik hier.

Geschil met Bonprix

[Gesteld op: 02-03-2016]

Toelichting:
Goedemiddag
( eigenlijk is het een heel lang verhaal )
Het volgende speelt zich af tussen mij en Bonprix (online kleding winkel.)
Ik ben al jaren klant van hun en kreeg altijd mijn bestellingen geleverd.
In 2014 wilde ik wederom een bestelling plaatsen maar kreeg te horen dat mijn bestelling
wordt geblokkeerd vanwege een niet betaalde rekening van 2007.
Dit speeld dus vanaf 2014 en bonprix gaf aan dat ze dit dossier hadden overgedragen
aan een incasso bureau Contentia in belgie, na telefonisch contact met contentia werd mij
duidelijk gemaakt dat zij helemaal geen dossier van mij hadden over deze zaak.
Ik voel mij dus door bonprix belazerd hoe kan ik dit oplossen?
Een simpele vraag aan bonprix was om contentia te bellen om de zaak op
te lossen, thuiswinkel org doet alleen hoor en wederhoor dus niets :-(
Bonprix heeft ook een ideal betaling van de laatste bestelling ingehouden van 2015
mag dat zomaar? € 35,20 ??
graag advies.

A.Croes
Antwoord:

Geachte heer, mevrouw Croes,


Indien er al een voordering sedert 2007 tegen u openstaat , dan is deze vordering inmidels verjaard.


Bonprix mag niet een betaling zomaar inhouden. Ik adviseer u om schriftelijk aan hen te vorderen dat u dat bedrag terug wilt hebben.


Indien u klant wilt blijven bij dit bedrijf, dan adviseer ik u om alles schriftelijk,zowel aan het incassobureau in België als aan Bonprix, te bevestigen en aan te geven dat u klant wilt blijven.


Heeft u nog vragen? Stelt u ze gerust.


Met vriendelijke groet,


Herman A. Albersen


Jurist

Beantwoord door:
Herman Albersen
profielpagina


Gerelateerde vragen aan Geschil met Bonprix:

mag ik de 2ehandsdealer aansprakelijk stellen?
      [Gesteld in Juridisch]
2013-10-08 10:58:40
Heb ik totaal geen rechten mbt mijn auto?
      [Gesteld in Advocaten-Gelderland]
2014-09-26 11:55:40
Ik heb een auto bij een dealer gekocht
      [Gesteld in Rechtshulp-Utrecht]
2014-10-27 15:48:44
merkenrecht
      [Gesteld in Merkenrecht]
2008-09-03 22:39:00
Hoe stel ik mijn advocaat aansprakelijk?
      [Gesteld in Advocaten-Noord Holland]
2011-03-10 13:53:04

Gemiddelde score Advocaten-Flevoland: 10.0 (4x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+