Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Personeelsmanagement » Personeelsmanagement-Friesland
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Personeelsmanagement-Friesland en krijg online een antwoord van de specialist in Personeelsmanagement-Friesland

Zelf een vraag over Personeelsmanagement-Friesland? Klik hier.
Meer vragen over Personeelsmanagement-Friesland.

Beheerder worden?

De rubriek Personeelsmanagement-Friesland heeft momenteel nog geen beheerder.

Meld je aan als beheerder voor de rubriek Personeelsmanagement-Friesland Klik hier.

RSS over Personeelsmanagement-FrieslandVragen over Personeelsmanagement-Friesland via RSS. Klik hier.
RSS over Personeelsmanagement-Friesland op jouw website?Vragen over Personeelsmanagement-Friesland op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Personeelsmanagement-FrieslandVragen over Personeelsmanagement-Friesland via E-mail. Klik hier.

inrichting afd. personeelszaken

[Gesteld op: 23-05-2008]

Toelichting:
Beste mensen,

Voor mijn studie hoger management moet ik een casus maken over "de personele functie".

Onderdeel hiervan is het maken van een voorstel waarin ik aangeef welke werkzaamheden, informatie, bevoegdheden en verantwoordelijkheden de PZ-afdelingen op verschillende niveaus gaan krijgen bij een decentralisatie van de personele functie.

Er is sprake van een hoofdkantoor, regio's en filialen. het betreft een groot bedrijf met pakweg 2000 medewerkers.

Mijn probleem is dat ik er achter kom dat ik weinig ervaring heb op dit terrein en eigenlijk nergens informatie kan vinden hierover. In het boek "Vitale organisaties" dat bij de studie hoort staat slechts zeer beknopte info.

Kan iemand mij helpen met meer info over dit onderwerp?
Antwoord:

Hallo,

Het gaat hier om een behoorlijk grote vraag die niet zo maar beantwoord is of kan worden. Ik kan je wel een richtlijn geven. Zorg ervoor dat op strategisch niveau goed HRM beleid wordt gemaakt en dat zorgvuldig wordt geimplementeerd binnen alle filialen. Daarna is borging van het beleid van cruciaal belang. Ook is het belangrijk dat er sprake is van integraal management binnen zo'n grote organisatie. Dit betekent dat de manager/leidinggevende ook verantwoordelijk is voor het personeelsbeleid (HRM), waarbij ondersteuning en advisering plaatsvindt vanuit een afdeling HRM.

Vanuit bovenstaande kun je e.e.a. verder uitwerken. Eerst moeten de grote lijnen worden uitgezet.

Succes verder en mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.

Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gerelateerde vragen aan inrichting afd. personeelszaken:

Donkere inrichting bij eikenvloer?
      [Gesteld in Interieur-Noord Holland]
2011-02-21 23:49:43
Aanvechten afwijzing via rechtbank kansloos?
      [Gesteld in Wet Werk en Bijstand]
2009-03-17 17:42:44
Hoi Marianne,
      [Gesteld in Vorige Levens]
2013-03-28 13:59:32
Welke kleuren passen het mooist bij elkaar
      [Gesteld in Inrichting]
2009-05-25 17:31:14
Welke kleur meubels bij lichte muren/vloer
      [Gesteld in Inrichting]
2009-09-10 13:09:02

Gemiddelde score Personeelsmanagement-Friesland: 0.0 (0x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+