Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Consumentenproducten
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Consumentenproducten en krijg online een antwoord van de specialist in Consumentenproducten

Zelf een vraag over Consumentenproducten? Klik hier.
Meer vragen over Consumentenproducten.
De huidige beheerder van de rubriek Consumentenproducten:
Naam: Yoeri Arends
Bedrijf: Juridische gabber
Reactiesnelheid: 157 uur
Waardering: 7.9 (van max. 10)
Meer informatie over Yoeri Arends vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over ConsumentenproductenVragen over Consumentenproducten via RSS. Klik hier.
RSS over Consumentenproducten op jouw website?Vragen over Consumentenproducten op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over ConsumentenproductenVragen over Consumentenproducten via E-mail. Klik hier.

Problemen met nieuw geleverde fietsen

[Gesteld op: 31-08-2014]

Toelichting:
Op 17 juli een nieuwe Hollandia omafiets gekocht voor mijn dochter. Maar we kregen een andere merk omafiets afgeleverd met de mededeling dat allebei merken hetzelfde zijn. Maar na 2 dagen zaten alle spaken los en hierdoor een slag in de voorwiel. De medewerker zei hoe men deze fiets hebben kunnen afleveren, want het is gevaarlijk om hierop te fietsen. We kregen toen een nieuwe omafiets(merk weet ik niet). Maar net thuis viel de moer uit de zadel, en zat de zadel los, en ook zat het stuur los, en de handvatten ook. Opgebeld, en men zei dat men dit alles zou verhelpen door middel van een servicebeurt. Fiets weer opgehaald, en na de service beurt bleek de stuur nog los te zitten, en ook de handvatten. Weer terug, en werd de stuur provisorisch weer vastgemaakt met een onderdeel van een andere fiets, en ook de de handvatten vastgezet. Door dit alles is mijn dochter bang voor deze omafietsen met gebreken, en wil er niet meer op rijden. Kan ik geld terug vragen, want mijn dochter wil geen fiets meer van deze zaak.
Antwoord:

Goede avond,


Ja dat kan. U mag het contract ontbinden op grond van wanprestatie. U kunt dan ook uw geld terug eisen. U moet het bedrijf dan wel ingebreke stellen. Uiteraard kunnen wij dit ook voor u doen.


Mvg,

 
Reactie vraagsteller:
Goede morgen, dank voor uw antwoordt. Mijn vrouw heeft onze klacht ook toen op KlachtenKompas.nl gezet, en het antwoordt van de website van Halfords was eerst dat we de fiets kunnen inruilen voor een nieuwe Hollandia omafiets. Maar mijn dochter wil geen fiets meer van hun.Ik heb gezegd dat ik graag mijn geld terug. Daarna zegt de website dat we het probleem nu moeten uitzoeken met de Halfords filiaal in paddepoel Groningen waar we deze gekocht hebben, want dezen zijn ineens niet meer op de hoogte van al onze klachten. Ik heb deze filiaal weer een e-mail gestuurd met de klachten, en wacht weer op een antwoord. Want ik wil per e-mail een antwoordt terug voor de zekerheid. Als ik dit door u laat doen, wat voor kans en financieel onkosten zitten hier er voor mij aan vast. Ik heb alleen de factuur met de framenummer van de eerste fiets erop gekregen. Ze willen alleen nu bellen en niet e-mailen, en dat vind ik vreemd.
met vriendelijke groet,

mvg

p.s.
Ik hoop dat u het een beetje zult begrijpen, daar ik niet best ben in uitleggen

 
Antwoord Beheerder:


Beste,


Deze vraag is zo oud, dat ik hem niet meer kan beantwoorden. Mocht u nog nieuwe vragen hebben, dan hoor ik het graag!


Mvg,


Yoeri Arends


Juridische Gabber


www.juridischegabber.nl



 

Beantwoord door:
Yoeri Arends
profielpagina

Subrubrieken binnen de rubriek Consumentenproducten:
Cosmetica & Lichaamsverzorging
Elektronica
Groothandel
Huis & Tuin
Kinderen
Kleding
Sieraden
Speelgoed & Spellen
Sport




Gerelateerde vragen aan Problemen met nieuw geleverde fietsen:

Welke interventies zijn van toepassing ?
      [Gesteld in Service Management]
2011-11-21 15:25:53
Risico/gevolg na overgang ene BV naar andere BV
      [Gesteld in Bedrijfsformules]
2010-11-03 20:26:08
nieuwe dagloonregels
      [Gesteld in UWV Uitkeringen]
2016-04-01 16:31:04
nieuw contract en lagere salaris bij overname
      [Gesteld in Arbeidsrecht-Noord Holland]
2008-06-23 23:05:03
hoe vernieuwend is de republiek tijdens 17de eeuw
      [Gesteld in 18e Eeuw]
2011-10-21 21:27:54

Gemiddelde score Consumentenproducten: 0.0 (0x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • kunst expertise
    9.0
  • Anita
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  257460
    Beheerders:  1024

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  168 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+