Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Horeca En Toerisme
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Horeca en Toerisme en krijg online een antwoord van de specialist in Horeca en Toerisme

Zelf een vraag over Horeca en Toerisme? Klik hier.
Meer vragen over Horeca en Toerisme.
De huidige beheerder van de rubriek Horeca en Toerisme:
Naam: Yoeri Arends
Bedrijf: Juridische gabber
Reactiesnelheid: 157 uur
Waardering: 7.9 (van max. 10)
Meer informatie over Yoeri Arends vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Horeca en ToerismeVragen over Horeca en Toerisme via RSS. Klik hier.
RSS over Horeca en Toerisme op jouw website?Vragen over Horeca en Toerisme op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Horeca en ToerismeVragen over Horeca en Toerisme via E-mail. Klik hier.

Bungalow geboekt, bij aankomst iets heel anders.

[Gesteld op: 09-07-2014]

Toelichting:
Enige tijd geleden hebben mijn vriend en ik voor 14 dagen een bungalow geboekt via een tussenverhuurder (het park zelf heeft geen receptie, het betreft bungalows van eigenaren). Bij aankomst bleek helaas dat er veel niet klopte, zo tochtte het ontzettend in de badkamer, waar het tevens ook lekte (uit de wasmachineaansluiting) en waar het hele plafond beschimmeld was, dan hadden we nog een oven die wit behoord te zijn, maar waar een hele zwarte vetlaag overheen zat en zo waren er nog veel meer dingen die niet klopte.
Ik heb dan ook direct de volgende dag contact opgenomen met de tussenpersoon, maar die wilde geen oplossing zoeken en vond dat wij ons niet moesten aanstellen en onze klachten waren niet erg genoeg om er iets aan te doen.
Ik heb meneer toen gevraagd het contract te ontbinden en gezegd dat wij maandag dan liever weer naar huis gingen, ik bood aan het weekend gewoon te betalen en de rest dan terug te storten maar meneer verbrak de verbinding.
Nu zitten wij dus zonder vakantie, want die maandag zijn wij ook echt weg gegaan en we zijn bijna 600 euro lichter. Ook na een aantal keer mailcontact daarna weigert hij geld terug te storten.

Mag hij dit zomaar houden? Tenslotte had hij een net en schoon huisje moeten leveren of een passende oplossing moeten bieden toch?

Ik hoor het graag.
Antwoord:

Is uw vraag nog actueel? 


Mvg,

Beantwoord door:
Yoeri Arends
profielpagina

Subrubrieken binnen de rubriek Horeca en Toerisme:
Bedrijfsinrichting
Catering
Groothandel
Informatietechnologie
Reizen
Restaurantgidsen
Vastgoed



Gerelateerde vragen aan Bungalow geboekt, bij aankomst iets heel anders.:

Mag een foto ongevraagd gepubliceerd worden?
      [Gesteld in Televisie]
2010-03-10 16:44:04
Kan ik begeleiding krijgen in zelfdoding
      [Gesteld in Zelfdoding]
2008-02-27 15:26:50
Vraag over de zedenpolitie, en mijn rechten?
      [Gesteld in Prostitutie]
2013-05-16 01:25:50
Vraag over de zedenpolitie, en mijn rechten?
      [Gesteld in Prostitutie]
2013-05-16 01:25:59
Welke bachbloesem kan ik best gebruiken?
      [Gesteld in Bach Bloesem Remedies]
2009-12-02 11:41:41

Gemiddelde score Horeca en Toerisme: 8.3 (3x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • kunst expertise
    9.0
  • Anita
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  257442
    Beheerders:  1024

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  168 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+