Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Huis & Tuin » Consumenteninformatie » Haarproblemen
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek haarproblemen en krijg online een antwoord van de specialist in haarproblemen

Zelf een vraag over haarproblemen? Klik hier.
Meer vragen over haarproblemen.
De huidige beheerder van de rubriek haarproblemen:
Naam: Hans J. Diks
Bedrijf: Haarplaza services b.v.
Reactiesnelheid: 23 uur
Waardering: 7.4 (van max. 10)
Meer informatie over Hans J. Diks vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over haarproblemenVragen over haarproblemen via RSS. Klik hier.
RSS over haarproblemen op jouw website?Vragen over haarproblemen op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over haarproblemenVragen over haarproblemen via E-mail. Klik hier.

Bestaat een shedding bij haargroeimiddelen?

[Gesteld op: 07-05-2014]

Toelichting:
Sinds augustus 2013 (6,5 maand nu) gebruik ik finasteride, minoxidil en was ik mijn haar met de welbekende Revita shampoo. De reden hiervoor was dat ik kaal begon te worden en mij hier toch wel erg aan stoorde. Vooral 1 inham en ook wel over mijn gehele hoofd werd het ietsjes minder. De stoere woorden van 'ik millimeter het wel als ik kaal word' gingen niet meer op.

De eerste maanden (augustus, september) waren een hel. Alles begon uit te vallen en ik werd kaler dan ooit geweest. De maanden daarna zag ik korte haartjes terugkomen en zo begin November werd ik gek van geluk. Mijn haar was weer alsof ik nooit kaal geweest was. Ik vond de producten geweldig en was blij.Vanaf begin januari dit jaar zie ik dat ik weer meer haar begin te verliezen en het haar wordt dunner en slap. De inham die voor het gebruik van de producten kaal werd, begint weer te ontstaan en over het geheel wordt het nu weer minder.

Ik heb niks aan mijn 'regime' veranderd. Heeft u een idee hoe dit komt? Is het een shedding of is het normaal dat er periodes van veel en zichtbaar haarverlies zijn? Of hebben de producten maar gewoon een tijdelijke werking gehad?
Antwoord:

Inderdaad. Shedding kan voorkomen bij Minoxidil en / of Finasteride.  De grootste oorzaakvan het mislukken van behandelingen is discipline. Men geeft het te snel op en zegt dan dat iets niet werkt. Mijn advies is gewoon doorgaan. Gegroet, Hans J.Diks. Gratis nieuwsbrief over haarproblemen op www.haarproblemen.nl .


 


 


 


 


 


 


 

Beantwoord door:
Hans J. Diks
profielpagina


Gerelateerde vragen aan Bestaat een shedding bij haargroeimiddelen?:

Beste, ik heb een neef van 27j die asperger heeft.
      [Gesteld in Syndroom van Asperger]
2007-12-28 15:30:59
Is er een max aantal zakelijk kilometers?
      [Gesteld in Belastingen-Groningen]
2008-09-08 17:29:08
Regeling vakantiedagen bij werken in Belgie
      [Gesteld in Personeel & Organisatie-Noord Brabant]
2011-02-10 10:16:09
Kind (7) lijkt wel gehersenspoeld....
      [Gesteld in Kinderpsychologie]
2011-03-18 13:41:00
Berekening armsgat en kop mouw
      [Gesteld in Breien]
2006-12-11 16:19:47

Gemiddelde score haarproblemen: 7.4 (23x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+