Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Zakelijke Dienstverlening » Marketing » PR & Communicatie
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek PR & Communicatie en krijg online een antwoord van de specialist in PR & Communicatie

Zelf een vraag over PR & Communicatie? Klik hier.
Meer vragen over PR & Communicatie.
De huidige beheerder van de rubriek PR & Communicatie:
Naam: A.J. Mensink
Bedrijf: 4t pr & communicatie advies
Reactiesnelheid: 4 uur
Waardering: 8.5 (van max. 10)
Meer informatie over A.J. Mensink vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over PR & CommunicatieVragen over PR & Communicatie via RSS. Klik hier.
RSS over PR & Communicatie op jouw website?Vragen over PR & Communicatie op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over PR & CommunicatieVragen over PR & Communicatie via E-mail. Klik hier.

Hoe bied ik mezelf aan als spreker?

[Gesteld op: 02-01-2014]

Toelichting:
Ik wil mezelf als spreker beter profileren. Hoe kan ik mij het beste introduceren bij organisaties / platforms voordat onderwerpen bepaald worden voor congressen en bijeenkomsten? Hebben jullie een voorbeeld plan van aanpak?
Antwoord:

Volgens mij doel je hier vooral op je persoonlijke profilering.
Dan ligt een gecombineerde aanpak van social media, met directmarketing voor de hand.


Belangrijkste is dus dat je in beeld bent met je expertise.
Een helder linked inprofiel en actief reageren op onderwerpen waarover je jezelf expertise toedicht; Voor Twitter geldt hetzelfde). Doe dit in combinatie met je persoonlijke website, waarin je zo mogelijk (links naar) korte videos van jezelf opneemt.  Pas op dat je geen stalker wordt die zichzelf overdreven en clichématig op de borst klopt.
DM is een kwestie van de juiste organisatie (en nog belangrijker: de juiste mensen van organisaties) actief benaderen: gewoon bellen en vragen of je iets kunt betekenen en of ze geïnteresseerd zijn in  je kwaliteiten.

Maak gebruik van je ervaring en optredens die je gegeven hebt; zorg dat toehoorders sowieso weten waar ze je kunnen vinden; volgen of linken.... Als je goed bent is het meestal een kwestie van alert reageren op social media en word of mouth stimuleren.


Succes.


 


 

Beantwoord door:
A.J. Mensink
profielpagina

Subrubrieken binnen de rubriek PR & Communicatie:
Tekstschrijven


Gerelateerde vragen aan Hoe bied ik mezelf aan als spreker?:

hoe te bieden met 2 SA volgbod.
      [Gesteld in Bridge]
2010-12-08 17:01:35
remmingen
      [Gesteld in Bach Bloesem Remedies]
2010-02-14 21:05:42
bouwen in een gebied waar vleermuizen leven
      [Gesteld in Vleermuizen]
2010-09-23 15:11:05
Mag je nog bieden na denkpauze partner ?
      [Gesteld in Bridge]
2013-07-12 20:11:05
flora en faunawet cointra bomenverordordening
      [Gesteld in Vleermuizen]
2010-05-28 13:25:16

Gemiddelde score PR & Communicatie: 8.5 (6x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • Ad Appel
    9.0
  • Anita
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  258156
    Beheerders:  1029

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  172 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+