Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Personeel & Organisatie » Personeel & Organisatie-Noord Holland
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Personeel & Organisatie-Noord Holland en krijg online een antwoord van de specialist in Personeel & Organisatie-Noord Holland

Zelf een vraag over Personeel & Organisatie-Noord Holland? Klik hier.
Meer vragen over Personeel & Organisatie-Noord Holland.
De huidige beheerder van de rubriek Personeel & Organisatie-Noord Holland:
Naam: Martin van den Berg
Bedrijf: Buro paraplu
Reactiesnelheid: 28 uur
Waardering: 8.6 (van max. 10)
Meer informatie over Martin van den Berg vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Personeel & Organisatie-Noord HollandVragen over Personeel & Organisatie-Noord Holland via RSS. Klik hier.
RSS over Personeel & Organisatie-Noord Holland op jouw website?Vragen over Personeel & Organisatie-Noord Holland op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Personeel & Organisatie-Noord HollandVragen over Personeel & Organisatie-Noord Holland via E-mail. Klik hier.

Loon- en prijscompensatie gebruiken voor huur

[Gesteld op: 10-12-2013]

Toelichting:
Ik werk bij een semi overheidsbedrijf onder dezelfde CAO als onderwijsinstellingen.
Mijn bedrijf gaat de Loon- en prijscompensatie aanwenden voor het betalen van huur van dependances van ons kantoor. Voor zover ik weet is de personeelsvereniging daar niet over ingelicht. Mag dit zomaar? NB: dit is het tweede jaar dat dit gebeurd
NB2: ik werk op het archief en heb een zwijgplicht over de informatie die mij onder ogen komt, dus ik kan met niemand in het bedrijf hierover praten
Antwoord:

Beste Vragensteller


Het aanwenden van loon / prijscompensatie voor andere dingen dan hetgeen waarvoor het bedoeld is is een bedrijf, voor zover ik heb kunnen nagaan, informatieplichtig richting de OR. Ik ga er van uit dat u met de personeelsvereniging de OR bedoeld.


Dat wil zeggen dat uw bedrijf de verplichting heeft om de OR in te lichten, ze hoeft geen toestemming te vragen.


In uw positie als archief medewerker zit u in een lastig parket. Officieel bent u gebonden aan zwijgplicht. iedere vorm van informatie die u ontsluit kan gevolgen hebben voor u in uw positie. Het is dus zaak om ervoor te zorgen dat indien u besluit dit neer te leggen bij de OR u dit op zo een wijze doet dat u niet getraceerd kan worden. 


Ik wens u veel wijsheid in uw situatie en hoop u enigsinds van advies te hebben kunnen dienen.


Met vriendelijke groet,


Martin van den Berg


Buro Paraplu.

Beantwoord door:
Martin van den Berg
profielpagina


Gerelateerde vragen aan Loon- en prijscompensatie gebruiken voor huur:

huurprijsherziening van een bedrijfs/kantoorpand
      [Gesteld in Facilitair]
2007-07-10 12:57:26
Huur verhoging winkelpand
      [Gesteld in Vastgoed]
2009-07-02 11:51:12
moet ik tuinhuis verwijderen?
      [Gesteld in Huurrecht]
2010-11-09 20:57:13
Bedrijf verkopen,maar verhuurder wil niet meewerke
      [Gesteld in Zakelijke Dienstverlening]
2012-03-27 21:45:55
Verhuurder pleegt contractbreuk. Wat te doen?
      [Gesteld in Contractenrecht]
2014-06-20 14:06:56

Gemiddelde score Personeel & Organisatie-Noord Holland: 8.5 (13x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+