Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Afvallen » Afvallen-Utrecht
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Afvallen-Utrecht en krijg online een antwoord van de specialist in Afvallen-Utrecht

Zelf een vraag over Afvallen-Utrecht? Klik hier.
Meer vragen over Afvallen-Utrecht.

Beheerder worden?

De rubriek Afvallen-Utrecht heeft momenteel nog geen beheerder.

Meld je aan als beheerder voor de rubriek Afvallen-Utrecht Klik hier.

RSS over Afvallen-UtrechtVragen over Afvallen-Utrecht via RSS. Klik hier.
RSS over Afvallen-Utrecht op jouw website?Vragen over Afvallen-Utrecht op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Afvallen-UtrechtVragen over Afvallen-Utrecht via E-mail. Klik hier.

Hoe en wat moet ik doen?

[Gesteld op: 18-08-2013]

Toelichting:
Hallo,
Ik ben 13 jaar en ik wil afvallen. Hardlopen of diŰten kan ik niet vol blijven houden. Ik begin eraan en na 3 dagen stop ik er al weer mee. Ik weet even niet meer hoe ik dit nou moet doen, dus probeer ik het zo.
Antwoord:
Hallo,

Met 13 jaar is het vooral handig en verstandig om gezond en regelmatig te eten. Dit hoef je niet vol te houden, want het is niet moeilijk. Het wordt pas moeilijk als je honger krijgt en dat is nu net niet de bedoeling.
De grootste resultaten op langer termijn (en ik neem aan dat je dat graag wilt) bereik je door je lichaam niet te vullen, maar te voeden!
Dus:
Elke dag start je met een gezond ontbijt: groot glas water, bijv. volkoren boterhammen met mager hartig beleg of magere yoghurt met muesli en vers fruit.
Een gezond tussendoortje (bijvoorbeeld fruit)
Lunch: 2 tot 4 volkoren boterhammen met mager hartig beleg en rauwkost (dus bijv een lekker tomaatje, komkommer of gemengde sla op je boterham).
Een gezond tussendoortje (bijvoorbeeld handje ongezouten noten of rauwkost of fruit of gekookt eitje)
Diner: 200 gram groente, beetje aardappelen/zilvervliesrijst/volkoren pasta, 100 gram vlees/vis/kip/vegetarisch

Eet elke 2-3 uur iets en drink zo'n 1,5 tot 2 liter water. Geen gezoete drankjes, maar ook geen light producten.

Beweeg elke dag minimaal 30 minuten, dus lekker op de fiets naar school.

Ik wens je héél veel succes!!

Groet,
Linda

www.beauty-impact.nl 
Coachpraktijk en Voedingsadvies
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gemiddelde score Afvallen-Utrecht: 0.0 (0x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • Ad Appel
    9.0
  • Anita
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  258139
    Beheerders:  1029

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  172 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+