Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Fitness
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Fitness en krijg online een antwoord van de specialist in Fitness

Zelf een vraag over Fitness? Klik hier.
Meer vragen over Fitness.
De huidige beheerder van de rubriek Fitness:
Naam: Ton
Bedrijf: Bodyview
Reactiesnelheid: 121 uur
Waardering: 5.7 (van max. 10)
Meer informatie over Ton vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over FitnessVragen over Fitness via RSS. Klik hier.
RSS over Fitness op jouw website?Vragen over Fitness op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over FitnessVragen over Fitness via E-mail. Klik hier.

Hoe krijg ik een six pack?

[Gesteld op: 11-04-2008]

Toelichting:
Ik ben 16 jaar ongeveer 1.73M en ik weeg 60kg. Ik sport vrijwel dagelijks ik voetbal veel en doe daarnaast nog fitnes. Ik wil een sixpack krijgen en mijn buikspieren zijn al redelijk ontwikkelt als ik ze aanspan voel je het heel goed. Alleen ze worden maar niet zichtbaar er zit nog een laagje waardoor je ze niet ziet. Zou je me training en eet adviezen kunnen geven alstublieft. Zodat ik voldoende en goed eet en goed kan trainen.
Antwoord:
Veel mensen kunnen doen wat ze willen, een sixpack krijgen ze niet. Maar als je er voor wilt gaan:

Doe alles maximaal 3 maal in de week:

1. Crunches: ga plat op je rug liggen. Buig je benen en zet je voet
zo dicht mogelijk bij je achterwerk. Doe je handen op je borst, of in
je nek (niet achter je hoofd*). Til nu je schouders een stukje van de
grond waarbij je onderrug op de mat moet blijven. Je voeten mogen niet
loskomen van de grond. Kom in 3 tellen omhoog en in 1 a 2 tellen laat
je je weer zakken. Doe dit één tot drie keer zo vaak als je halen kunt.

2. Schuine buikspieren: Ga weer liggen zoals boven. Nu echter til
je je voeten van de grond, trek je knieën naar je toe en doe je knieën
wijd uit elkaar. Doe de vingers van beide handen achter de oren. Dus
niet de handen achter het hoofd!* Til één schouder in een
omhoogdraaiende beweging van de grond maar laat de andere liggen. Tik
met je elleboog tegen de knie aan de andere kant. Doe dit één tot drie
keer zovaak als je kunt halen. Hoe verder je ellebogen uit elkaar, hoe
zwaarder de oefening.

3. Onderste buikspieren: Ga liggen met je benen gestrekt. Leg je
armen gestrekt naast je lichaam. Til je hoofd en schouders op zodat je
alleen nog met je onderrug op de grond ligt. Steun op je handen en til
je benen op. Doe dit één tot drie keer zo vaak als je halen kunt.

4. Als je hierna nog 50 tot 100 sit-ups doet worden alle buikspieren goed gepakt!



* Zo voorkom je dat je aan je nek gaat trekken.

Bij het eten is het belangrijk dat je zeker drie maaltijden per dag eet. Sla dus geen maaltijd over! Waar je op moet letten:
Voldoende goede koolhydraten zoals brood, pasta, aardappelen, maar geen suikers .
Voldoende, maar niet teveel vet en liefst van de goede soort. Denk dan aan enkelvoudig en meervoudig onverzadigd en omega 3 en 6.
Extra eiwitten in de vorm van mager vlees, eventueel eiwitshakes waarvoor je het poeder in de meeste goede sportscholen/winkels kunt kopen. Deze shakes kun je ook als tussendoortje nemen. 
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl

Subrubrieken binnen de rubriek Fitness:
Afvallen
Gewichtstraining & Bodybuilding
Personal Training
Pilates Methode



Gerelateerde vragen aan Hoe krijg ik een six pack?:

Hoe lang duurt dat nou eigenlijk zo'n 6 pack
      [Gesteld in Fitness]
2008-07-10 19:13:44
Goede blokjes buik krijgen?
      [Gesteld in Fitness]
2008-07-11 18:25:02
hoe krijg ik zo snel mogelijk een sixpack?
      [Gesteld in Fitness]
2008-11-13 18:26:11
Zelfbouw Battery pack
      [Gesteld in Elektronica & Elektrotechniek]
2009-01-26 14:42:07
Ongelijkheid
      [Gesteld in Fitness]
2010-08-01 00:40:48

Gemiddelde score Fitness: 5.7 (20x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+