Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Debiteurenbeheer
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Debiteurenbeheer en krijg online een antwoord van de specialist in Debiteurenbeheer

Zelf een vraag over Debiteurenbeheer? Klik hier.
Meer vragen over Debiteurenbeheer.
De huidige beheerder van de rubriek Debiteurenbeheer:
Naam: Geert leusman
Bedrijf: St.bureau voor schuldenpreventie
Reactiesnelheid: 116 uur
Waardering: 7.5 (van max. 10)
Meer informatie over Geert leusman vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over DebiteurenbeheerVragen over Debiteurenbeheer via RSS. Klik hier.
RSS over Debiteurenbeheer op jouw website?Vragen over Debiteurenbeheer op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over DebiteurenbeheerVragen over Debiteurenbeheer via E-mail. Klik hier.

deblokkade van telefoon gebeurt niet

[Gesteld op: 31-01-2013]

Toelichting:
Op 24 jan. had een factuur betaald moeten zijn ad 44 euro. Er zijn hierover twee mailtjes geweest met extra kosten. De betaling incl. kosten is op 25 jan. gebeurt. Diezelfde dag is het de factuur ook aan een inkassoburo uit handen gegeven. Nu wil de provider niet deblokkeren omdat er nog een deeltje inkasso open staat. Echter facturen zijn wel betaald.

Allereerst mijn vraag, moet ik het restant betalen. Ik heb betaald voordat er een contact was van inkasso.

vervolgens mijn vraag of de provider moet deblokkeren omdat er geen facturen open staan. Er staat nog een bedrag bij het inkasso buro open.

Alvast bedankt
Antwoord:
Geachte vraagsteller,

Als u betaald heeft voordat u de melding van het incassobureau ontving hoeft u de incassokosten niet te betalen. U heeft namelijk niet na hun interventie de rekening betaald. Nu draait de opdrachtgever voor die kosten op.

De vraag is alleen wanneer is het geld bij de provider bijgeschreven?

Als het tot een procedure komt neem ik aan dat de rechter u in het gelijk stelt en de incassokosten afwijst.

Vertrouwende uw vraag naar behoren te hebben beantwoord

met vriendelijke groet,

Kees van Belle
afa | incasso
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl

Subrubrieken binnen de rubriek Debiteurenbeheer:
Creditmanagement


Gerelateerde vragen aan deblokkade van telefoon gebeurt niet:

Wat is het verschil tussen VOIP en VODSL?
      [Gesteld in Voice over ip]
2008-01-18 09:10:29
Kan ik toestellen aansluiten op NT1?
      [Gesteld in Apparatuur]
2007-04-24 10:59:41
vrees voor een telefoongesprek
      [Gesteld in Psychologie]
2009-09-09 01:58:04
Artikel dat ik op ebay heb verkocht
      [Gesteld in Advocaten-Noord Holland]
2008-06-16 12:57:19
Wat betekenen deze dromen?
      [Gesteld in Dromen]
2009-10-28 12:23:56

Gemiddelde score Debiteurenbeheer: 7.5 (2x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+