Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Advocaten » Jurist » Jurist-Zuid Holland
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Jurist-Zuid Holland en krijg online een antwoord van de specialist in Jurist-Zuid Holland

Zelf een vraag over Jurist-Zuid Holland? Klik hier.
Meer vragen over Jurist-Zuid Holland.

Beheerder worden?

De rubriek Jurist-Zuid Holland heeft momenteel nog geen beheerder.

Meld je aan als beheerder voor de rubriek Jurist-Zuid Holland Klik hier.

RSS over Jurist-Zuid HollandVragen over Jurist-Zuid Holland via RSS. Klik hier.
RSS over Jurist-Zuid Holland op jouw website?Vragen over Jurist-Zuid Holland op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Jurist-Zuid HollandVragen over Jurist-Zuid Holland via E-mail. Klik hier.

Hoe pak ik dit aan ? Zie toelichting.

[Gesteld op: 20-11-2012]

Toelichting:
Zorgverzekeraar veroorzaakt zelf probleem, biedt mij een betalingsregeling aan, 1x niet betaald, wordt uit regeling gegooid, krijg meteen deurw. op mijn dak. Ik vind dit zeer oneerlijk daar zorgverzekeraar probleem zelf in de wereld heeft geholpen. Verder heb ik tot nog toe alles betaald, dus ben ik geen potentiŰle wanbetaler, maar word zo wel behandeld. Deurwaarder trekt zich nergens iets van aan en gaat gewoon door. Heb reed twee maal schriftelijk gereageerd, krijg geen inhoudelijk antwoord .
Antwoord:
Uw vraag is te algemeen gesteld om een duidelijk antwoord te kunnen geven. Zij roept bij mij de volgende vragen op:
Wat voor probleem veroorzaakt de zorgverzekeraar?
Wat houdt de betalingsregeling in?
Wordt u uit de betalingsregeling gehaald of bent u nu onverzekerd?
Heeft u uw schriftelijke reacties aangetekend verzonden?
U dient zich te realiseren, dat als u de reguliere premie altijd op tijd betaald heeft en eens een keer niet, u dan een herinnering dient te krijgen, waarna u alsnog kunt betalen. Voorts is het zo, dat als een crediteur (in dit geval de verzekeraar) haar vordering eenmaal uit handen geeft aan een incassobureau/deurwaarder, zij zich meestal niet meer met de zaak bemoeien.
Het lijkt me verstandig dat u telefonisch contact met de verzekeraar opneemt om deze zaak tot helderheid te brengen.
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gemiddelde score Jurist-Zuid Holland: 0.0 (0x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+