Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Huis & Tuin » Consumenteninformatie
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Consumenteninformatie en krijg online een antwoord van de specialist in Consumenteninformatie

Zelf een vraag over Consumenteninformatie? Klik hier.
Meer vragen over Consumenteninformatie.
De huidige beheerder van de rubriek Consumenteninformatie:
Naam: Marc van Rosmalen
Bedrijf: Nbii b.v.
Reactiesnelheid: 19 uur
Waardering: 8.6 (van max. 10)
Meer informatie over Marc van Rosmalen vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over ConsumenteninformatieVragen over Consumenteninformatie via RSS. Klik hier.
RSS over Consumenteninformatie op jouw website?Vragen over Consumenteninformatie op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over ConsumenteninformatieVragen over Consumenteninformatie via E-mail. Klik hier.

kapot produkt gekocht, winkel retouneert geen geld

[Gesteld op: 11-11-2012]

Toelichting:
Op 09-10-12 heb ik medion laptop gekocht in winkel in Breda. In hotel bleek microfoon kapot. Op 11-09-12 teruggeweest en gemeld en toen heeft een medewerker eraan gerommeld. Op13-09 bij trugkomst in Vlissingen,bleek hij nog kapot.Opgestuurd naar medion;kapot teruggekregen. wil nu nieuwe(zelfde laptop) van winkel die het doet of anders geld terug omdat de winkel een laptop met defect heeft verkocht. Als nieuwe laptop ook slechte microfoon heeft,krijg ik geen geld retour,maar vervangend systeem of waardebon.Wil ik niet, want ik wou alleen die laptop en niets anders in die winkel kopen.Zijn ze verplicht mijn geld terug te geven?
Antwoord:

Goede avond,

Ja want het was namelijk gelijk bij de verkoop al kapot. Stuur een aangetekende brief naar de winkel of hoofdkantoor en stel ze in gebreke. U hoeft niet akkoord te gaan met een kapote latop of een waardenbon. U eist een reparatie en als dat niet kan een nieuwe.

Mvg,

Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl

Subrubrieken binnen de rubriek Consumenteninformatie:
Computers & Internet
Consumentenelektronica
Energie
FinanciŰn
Haarproblemen
Kabel
Kinderen
Milieu
Posterijen
Reizen
Veiligheid


Gerelateerde vragen aan kapot produkt gekocht, winkel retouneert geen geld:

wat kan ik doen tegen een winkelverbod?
      [Gesteld in Rechtshulp]
2007-03-15 01:00:02
wanneer loon na ontslag?
      [Gesteld in Advocaten-Friesland]
2008-07-18 11:00:06
Mag een foto ongevraagd gepubliceerd worden?
      [Gesteld in Televisie]
2010-03-10 16:44:04
hulpverlener haakt af
      [Gesteld in schuldadvies & schuldbegeleiding]
2012-08-30 11:14:07
Mag de knvb een belgisch stadionverbod overnemen?
      [Gesteld in Sportrecht]
2014-01-23 02:59:16

Gemiddelde score Consumenteninformatie: 9.2 (15x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+