Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Consumentenproducten
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Consumentenproducten en krijg online een antwoord van de specialist in Consumentenproducten

Zelf een vraag over Consumentenproducten? Klik hier.
Meer vragen over Consumentenproducten.
De huidige beheerder van de rubriek Consumentenproducten:
Naam: Yoeri Arends
Bedrijf: Juridische gabber
Reactiesnelheid: 157 uur
Waardering: 7.9 (van max. 10)
Meer informatie over Yoeri Arends vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over ConsumentenproductenVragen over Consumentenproducten via RSS. Klik hier.
RSS over Consumentenproducten op jouw website?Vragen over Consumentenproducten op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over ConsumentenproductenVragen over Consumentenproducten via E-mail. Klik hier.

Paradigit: geen geld retourneren v kapot product

[Gesteld op: 07-11-2012]

Toelichting:
Op 09-10-12 heb ik medion laptop gekocht in Breda.Na installeren bleek microfoon het niet te doen.Op 11-09-12 teruggeweest en gemeld en is aan gerommeld.Op13-09 bij erugkomst in Vlissingen,bleek hij op nog kapot.Opgestuurd naar medion;kapot teruggekregen.wil nu nieuwe(zelfde laptop) die het doet of anders geld terug omdat de winkel een kapotte heeft verkocht.Als nieuwe laptop ook slechte microfoon heeft,krijg ik geen geld retour,maar vervangend systeem.Wil ik niet.Zijn ze verplicht mijn geld terug te geven?
Antwoord:

Goedendag, bij wanprestatie, een tekortkoming in de nakoming van een verbintenis dient u de wederpartij in de gelegenheid te stellen de overeenkomst alsnog na te komen. Medion mag u dus een vervangend apparaat geven. Mocht dat ook niet werken dan kunt u ze in gebreke stellen en de aankoopsom terugvorderen.

Voor meer info of hulp neem contact met ons op. Wij helpen u graag. (lage tarieven)

mr. Elise van Es
legalitas juridisch adviesbureau
info@legalitas.nl
Ook buiten kantoortijden bereikbaar!

Het antwoord op de vraag kan geen volledig juridisch advies vervangen. Er kunnen derhalve geen rechten aan worden ontleend.

Beantwoord door:
Yoeri Arends
profielpagina

Subrubrieken binnen de rubriek Consumentenproducten:
Cosmetica & Lichaamsverzorging
Elektronica
Groothandel
Huis & Tuin
Kinderen
Kleding
Sieraden
Speelgoed & Spellen
Sport




Gerelateerde vragen aan Paradigit: geen geld retourneren v kapot product:

Mag de knvb een belgisch stadionverbod overnemen?
      [Gesteld in Sportrecht]
2014-01-23 02:59:16
inflatiecorrectie waar heb ik recht op
      [Gesteld in Personeelsmanagement-Overijssel]
2007-12-07 23:07:20
Mag een foto ongevraagd gepubliceerd worden?
      [Gesteld in Televisie]
2010-03-10 16:44:04
hulpverlener haakt af
      [Gesteld in schuldadvies & schuldbegeleiding]
2012-08-30 11:14:07
wanneer loon na ontslag?
      [Gesteld in Advocaten-Friesland]
2008-07-18 11:00:06

Gemiddelde score Consumentenproducten: 0.0 (0x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • kunst expertise
    9.0
  • Anita
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  257460
    Beheerders:  1024

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  168 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+