Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Fitness
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Fitness en krijg online een antwoord van de specialist in Fitness

Zelf een vraag over Fitness? Klik hier.
Meer vragen over Fitness.
De huidige beheerder van de rubriek Fitness:
Naam: Ton
Bedrijf: Bodyview
Reactiesnelheid: 121 uur
Waardering: 5.7 (van max. 10)
Meer informatie over Ton vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over FitnessVragen over Fitness via RSS. Klik hier.
RSS over Fitness op jouw website?Vragen over Fitness op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over FitnessVragen over Fitness via E-mail. Klik hier.

Hoe krijg ik vollere armen en kuiten?

[Gesteld op: 23-02-2008]

Toelichting:
Hoi
Ik ben een meid van 23 jaar en ben 1.62. Ben erg tevreden met mijn gewicht van 57 kg. Toch zou ik graag wat vollere kuiten en armen willen. Aangezien ik erg weinig tijd heb om ergens te trainen wil ik graag advies over trainingen die ik thuis kan doen!
Bedankt alvast!
Antwoord:
Voor de kuiten een oefening doen is vrij eenvoudig:
Ga op een drempel of balkje staan met de bal van je voet. Ga nu zo hoog mogelijk op de tenen staan en zak vervolgens weer tot de hiel de grond raakt. Doe dit tot 6 series van 10 tot 15 keer. Maar begin eerst met 3 series van 10! Anders kun je overmorgen niet meer normaal lopen!

De armen is een stuk lastiger. Daar heb je echt hulpmiddelen voor nodig. Bijvoorbeeld knijpveren voor de onderarmen en gewichten voor de bovenarmen. Maar die zijn niet duur en vrij gemakkelijk te verkrijgen.
Voor de onderarmen begin je met 3 series van 10 en bouwt het op naar 6 series van 10 tot 15 keer.
Voor de bovenarmen heb je dus 2 gewichten nodig.
Zorg dat de gewichten 5 kilo wegen.
Voorkant: houdt de gewichten in de handen en laat je armen langs je lichaam hangen.
Buig nu je armen zodat de gewichten langzaam omhoog gezwaaid worden tot aan de schouders. Doe dit om te beginnen in 3 series van 10 en bouw uit naar 6 series van 10 to 15 keer.
Achterkant: houdt de armen omhoog gestoken. Laat de gewichten naar de achterkanty van de schouders zakken. En strek dan de armen weer tot ze recht omhoog zijn. Doe dit om te beginnen in 3 series van 6, later uitbouwen naar 6 series van 10 tot 15 keer.
Succes!
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl

Subrubrieken binnen de rubriek Fitness:
Afvallen
Gewichtstraining & Bodybuilding
Personal Training
Pilates Methode



Gerelateerde vragen aan Hoe krijg ik vollere armen en kuiten?:

Wat is een goed fitness schema?
      [Gesteld in Fitness]
2008-01-16 12:58:01
Thuis trainen?
      [Gesteld in Fitness]
2008-12-20 14:33:43
Armen trainen dmv halters en breder worden.
      [Gesteld in Fitness]
2010-03-18 17:25:46
hulp nodig bij trainings schema.
      [Gesteld in Fitness]
2010-09-27 18:42:52
Hoe kan ik buik, borst en arm spieren trainen?
      [Gesteld in Fitness]
2011-03-21 21:55:33

Gemiddelde score Fitness: 5.7 (20x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+