Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Voeding
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Voeding en krijg online een antwoord van de specialist in Voeding

Zelf een vraag over Voeding? Klik hier.
Meer vragen over Voeding.
De huidige beheerder van de rubriek Voeding:
Naam: Roel Wouters
Bedrijf: Personalpower
Reactiesnelheid: 216 uur
Waardering: 7.0 (van max. 10)
Meer informatie over Roel Wouters vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over VoedingVragen over Voeding via RSS. Klik hier.
RSS over Voeding op jouw website?Vragen over Voeding op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over VoedingVragen over Voeding via E-mail. Klik hier.

een normaal eetschema

[Gesteld op: 20-01-2012]

Toelichting:
Hoi,

Ik ben een vrouw van 20 jaar, 1,60 m lang en ik weeg 41 kilo. Ik heb jarenlang een eetstoornis gehad en ik weet intussen niet meer wat een normaal eetschema is en hoeveel calorieen ik per dag binnen moet krijgen. Heeft u misschien een voorbeeld van een goed eetschema? En weet u ook hoeveel calorieen iemand met mijn gewicht en lengte mag hebben?
Antwoord:

Hallo,

Wat is uw doel met het eetschema?

Is uw doel aankomen zal ik advizeren om 2500 calorieen te gaan eten. Daarnaast meer eiwitten om uw spiermassa groter en sterker te maken. Denk dan aan 75 tot 100 gram eiwit per dag.

Wilt u op gewicht blijven dan is het advies anders: Neem dan 1500 tot 2000 calorieen en ongeveer 75 gram eiwitten per dag.

wilt u advies 1 gaan volgen om aan te komen. adviseer ik meerdere maaltijden per dag. Dit betekend smorgens Herbalife shake of iets anders met voldoende eiwitten! magere et cruslie bijvb. rond 10 uur stuk fruit perperkoek. in de middag een goede bruine boterham met kip filet of vis, tonijn is heel goed. sla met komkommer en tomaat. eitje! dan rond 3 4 uur nog wat fruit of shake herbalife, kan ook magerepakken. Savonds een maalrijd met stukje vlees (mager), groente eigenlijk mag je daar zelf in varieren. liefst rijst zilvervlies. Voordat je gaat slapen mag je nog kwark nemen als je honger hebt.

Hoe dit twee maanden vol en jij bent zo weer op gewicht. Natuurlijk snap ik dat dit voor jou wat moeilijk is. Daarom zou ik advizeren om er hulp bij te vragen doormiddel van een coach die jou helpt en ondersteund. ik weet dat er bij herbalife gratis advies wordt gegeven. kijk eens op www.freehealth.nl

succes!

Met vriendelijke groet Roel 

Beantwoord door:
Roel Wouters
profielpagina

Subrubrieken binnen de rubriek Voeding:
Cholesterol
DiŰtetiek
Kindervoeding
Natuurlijke Voeding
Overgewicht
Sportvoeding



Gerelateerde vragen aan een normaal eetschema:

wat betekent het als je veel slijmverlies hebt
      [Gesteld in Onvruchtbaarheid]
2009-05-26 14:41:45
is dit normaal?
      [Gesteld in Onvruchtbaarheid]
2010-08-11 12:18:21
Erfrecht voor Italianen in Nederland
      [Gesteld in Erfrecht]
2011-01-28 09:19:57
Hond van 1.5jaar niet zindelijk!
      [Gesteld in Hondengedrag]
2011-10-19 10:32:51
Wat is ons recht? (verborgen gebrek)
      [Gesteld in Juridische Informatie]
2011-10-26 23:23:45

Gemiddelde score Voeding: 7.0 (90x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • Ad Appel
    9.0
  • Anita
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  258138
    Beheerders:  1029

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  172 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+