Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Consumentenproducten
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Consumentenproducten en krijg online een antwoord van de specialist in Consumentenproducten

Zelf een vraag over Consumentenproducten? Klik hier.
Meer vragen over Consumentenproducten.
De huidige beheerder van de rubriek Consumentenproducten:
Naam: Yoeri Arends
Bedrijf: Juridische gabber
Reactiesnelheid: 157 uur
Waardering: 7.9 (van max. 10)
Meer informatie over Yoeri Arends vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over ConsumentenproductenVragen over Consumentenproducten via RSS. Klik hier.
RSS over Consumentenproducten op jouw website?Vragen over Consumentenproducten op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over ConsumentenproductenVragen over Consumentenproducten via E-mail. Klik hier.

Contract getekend, maar wordt niet doorgevoerd.

[Gesteld op: 01-11-2011]

Toelichting:
Hallo,

Ik ben via internet een contract aangegaan voor een internet abonnement. Het zou een nieuw contract worden, met een nieuw nummer. Nu heeft het bedrijf in kwestie mijn oude, maar nog in gebruik zijnde telefoonnummer ingevuld, waardoor er nu bij Hi een aanvraag ligt voor een nieuw abonnement, op een bestaand nummer. Het is voor Hi niet mogelijk om dit door te voeren, aangezien je geen 2 abonnementen op 1 telefoonnummer kan hebben (logisch). Hi doet hier dan ook niets mee, al blijft de aanvraag wel in hun systeem staan. Het bedrijf waar ik de aanvraag heb gedaan, heb ik gebeld en het probleem uitgelegd. Zij zouden mij terugbellen, maar dit is nu al zo'n 4 weken geleden.
Nu weet ik dat ik een contract heb ondertekend, maar deze wordt alleen niet doorgevoerd.
In hoeverre ben ik verplicht hier achteraan te gaan? En zit er misschien een soort van maximum termijn op dat hun hier achteraf nog mee kunnen komen?

Met vriendelijke groet,
K
Antwoord:
Goede dag, ik denk dat het beste is als u het contract laat ontbinden. u kunt hiervoor een verzoek doen bij de provider, mocht dat niet lukken dan kan u het altijd via de rechter laten doen. Mocht u hulp nodig hebben, dan hoor ik graag van u!
Beantwoord door:
Yoeri Arends
profielpagina

Subrubrieken binnen de rubriek Consumentenproducten:
Cosmetica & Lichaamsverzorging
Elektronica
Groothandel
Huis & Tuin
Kinderen
Kleding
Sieraden
Speelgoed & Spellen
Sport




Gerelateerde vragen aan Contract getekend, maar wordt niet doorgevoerd.:

Kosten als je al weg bent bij het escortburo?
      [Gesteld in Prostitutie]
2009-09-16 13:49:22
Kan ik aanspraak maken op de Flexwet.
      [Gesteld in Arbeidsrecht-Noord Brabant]
2009-10-28 16:17:07
Moet ik de kosten voor fitness betalen aan werkgev
      [Gesteld in Contractenrecht]
2009-11-21 19:51:00
hallo .aangetende brief met hant.retour
      [Gesteld in Wet Werk en Bijstand]
2010-11-07 15:19:06
48 uurs clausule
      [Gesteld in Makelaars]
2011-08-24 17:27:11

Gemiddelde score Consumentenproducten: 0.0 (0x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • kunst expertise
    9.0
  • Anita
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  257460
    Beheerders:  1024

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  168 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+