Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Fitness » Afvallen
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Afvallen en krijg online een antwoord van de specialist in Afvallen

Zelf een vraag over Afvallen? Klik hier.
Meer vragen over Afvallen.
De huidige beheerder van de rubriek Afvallen:
Naam: Anita Nieste
Bedrijf: Saniga praktijk voor natuurgeneeskunde en gewichts
Reactiesnelheid: 288 uur
Waardering: 1.0 (van max. 10)
Meer informatie over Anita Nieste vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over AfvallenVragen over Afvallen via RSS. Klik hier.
RSS over Afvallen op jouw website?Vragen over Afvallen op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over AfvallenVragen over Afvallen via E-mail. Klik hier.

Is dit een goed eetschema?

[Gesteld op: 18-08-2011]

Toelichting:
Hallo, ik ben 31 jaar, 1,65 en 89kg, ik ben veel te zwaar en ik wil graag afvallen, ik heb al veel in m'n eetpatroon aangepast maar ben ik zo goed bezig om af te vallen?
Inmiddels sta ik nu thuis ook 4 keer in de week een uur op de crosstrainer.

9:00 2 eierkoeken en een banaan
12:00 3 volkoren boterhammen met zalm, sla, alfalfa, tomaat en komkommer en een flesje appelsientje-sinasappel
15:00 2 eierkoeken en een appel
18:00 olijfolie, woknoodles met kipfilet, wokgroenten en woksaus (avondeten verschilt per dag)
19:45 banaan
20:00 1 uur op de crosstrainer
22:30 magere kwark met magere yoghurt
Verder drink ik nog verspreid over de hele dag een liter crystal clear 1kcal en een 0,5l flesje spa orange

Al het advies is van harte welkom.
Antwoord:

Vaak zit de grootste boosdoener in de koolhydraten. Je zou ipv de eierkoeken bij je ontbijt voor biogarde yoghurt kunnen kiezen. Bij de lunch kun je ook weer de boterhammen vervangen door meer salade of een zelfgemaakte groentensoep. Vervang de vruchtensap door water met citroen of groene thee (goede vetverbranders). Als tussendoortje kun je kiezen voor fruit of groente of evt. een handje noten. Liefst geen eierkoeken. Start het avondeten met een salade of groentensoep vooraf dat neemt al de eerste honger weg. Daarna veel groene en evt. een beetje zalm of mager vlees. Je kunt als je het echt nodig hebt een beetje rijst, aardappelen of paste toevoegen.  Probeer laat of de avond  niet veel meer te eten. Sporten kun je het beste voor het ontbijt doen. Je hebt dan de hele dag een verhoogde verbranding. Interval is een goede manier om  calorieën te verbranden.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Gezonde groet,

Anita

 

Beantwoord door:
Anita Nieste
profielpagina


Gerelateerde vragen aan Is dit een goed eetschema?:

Goed eetschema om af te vallen.
      [Gesteld in Afvallen]
2008-02-16 18:07:04
niet teveel afvallen maar vetpercentage minderen
      [Gesteld in Afvallen-Utrecht]
2009-02-12 22:15:45
Plaatselijk aankomen?
      [Gesteld in Voeding]
2009-06-17 15:28:16
Hoe wordt ik voller?
      [Gesteld in Voeding]
2009-11-30 17:53:49
Hoe op een gezonde en natuurlijke wijze aankomen?
      [Gesteld in Voeding]
2009-12-01 18:19:15

Gemiddelde score Afvallen: 1.0 (1x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+