Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Fitness » Afvallen
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Afvallen en krijg online een antwoord van de specialist in Afvallen

Zelf een vraag over Afvallen? Klik hier.
Meer vragen over Afvallen.
De huidige beheerder van de rubriek Afvallen:
Naam: Anita Nieste
Bedrijf: Saniga praktijk voor natuurgeneeskunde en gewichts
Reactiesnelheid: 288 uur
Waardering: 1.0 (van max. 10)
Meer informatie over Anita Nieste vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over AfvallenVragen over Afvallen via RSS. Klik hier.
RSS over Afvallen op jouw website?Vragen over Afvallen op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over AfvallenVragen over Afvallen via E-mail. Klik hier.

Heb even een vraagje over afvallen!

[Gesteld op: 04-07-2011]

Toelichting:
Ik ben een meisje van 18 jaar, ben 1.69 en weeg 60,2 kilo. Op zich niet echt te zwaar toch?

Wel heb ik toch een klein buikje, en vooral redelijk brede heupen.. Ik ga sinds 2 weken naar de sportschool. Bij deze sportschool heb je geen instructeur en moet je dus voor je zelf bepalen wat het beste voor je is. ( Is ook erg goedkoop, dus ik denk dat er daarom geen instructeurs zijn.)

Eigenlijk maak ik altijd alleen gebruik van cardio.
20 minuutjes fietsen, 20 minuutjes lopen en 20 minuutjes roeien..
Ik denk zelf eigenlijk dat dit alles niet echt gaat helpen om mijn buikje iets strakker te maken en om mijn heupen minder breed te maken.
Heeft u voor mij misschien advies wat ik wÚl kan doen om mijn doel te bereiken?

Alvast bedankt!
Antwoord:

Zoals je zelf al zegt je bent niet te zwaar. Maar toch kan het voorkomen dat je rond je middel gewicht vasthoudt. Wat sporten betreft is het verstandig om interval te trainen met korte intensieve inspanning. Zorg er ook voor dat je tot 1 uur na het sporten geen koolhydraten eet dan blijft je lichaam nog groeihormonen produceren en heb je een optimaal effect van je inspanning. Dit betekent dus ook dat je zoete dranken moet laten staan. Qua voeding zou je ervoor kunnen kiezen om de snelle koolhydraten wat te verminderen. Dit is goed voor de lijn en goed voor je gezondheid. Snelle koolhydraten zijn witmeelproducten (bijv. boord en pasta) en natuurlijk ook koekjes en snoepjes. Neem hiervoor in de plaats wat meer fruit en groente.

Veel succes!

Beantwoord door:
Anita Nieste
profielpagina


Gerelateerde vragen aan Heb even een vraagje over afvallen!:

Wat is mijn vorige leven? Hoe ben ik zo geworden?
      [Gesteld in Vorige Levens]
2009-12-02 17:44:36
Hoe los te laten, te accepteren en verder te leven
      [Gesteld in Bach Bloesem Remedies]
2009-12-12 21:59:32
Bedrijf verkopen,maar verhuurder wil niet meewerke
      [Gesteld in Zakelijke Dienstverlening]
2012-03-27 21:45:55
outlook express importeren op mac
      [Gesteld in Computersoftware]
2012-11-22 15:59:17
Mag de knvb een belgisch stadionverbod overnemen?
      [Gesteld in Sportrecht]
2014-01-23 02:59:16

Gemiddelde score Afvallen: 1.0 (1x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+