Antwoord:
Goede middag, Met "ik wil ook ziggo op mijn adres" bedoeld u internet? telefonie? kabeltelevisie? glasvezel? Voor particulier of zakelijk? Ik heb de postcodecheck gedaan op de website van Ziggo. daar geeft Ziggo aan dat er geen producten kunnen worden geleverd. De regio valt naar mijn weten wel onder Ziggo. Waarschijnlijk heeft u geen kabel-/ of glasvezelaansluiting in de meterkast? In dit het geval zal een nieuwe aansluiting aangebracht moeten worden. Dit moet aangevraagd worden bij www.aansluitingen.nl. Binnen 4 weken na de aanvraag zal een offerte toegestuurd worden. Wanneer de aansluiting is aangebracht kunt u vervolgens bij www.ziggo.nl een contract afsluiten. Voordat u dit doet kunt u het beste even informeren naar de mogelijkheden bij Ziggo zelf. Via de website www.Ziggo.nl of 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). Ik hoop u hiermee geholpen te hebben. Met vriendelijke groet, Edwin Bosch BvTA Bureau voor Technisch Advies |