Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Advocaten » Letselschadeclaim
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Letselschadeclaim en krijg online een antwoord van de specialist in Letselschadeclaim

Zelf een vraag over Letselschadeclaim? Klik hier.
Meer vragen over Letselschadeclaim.
De huidige beheerder van de rubriek Letselschadeclaim:
Naam: Arjan van Ooijen
Bedrijf: B&o letselschade
Reactiesnelheid: 423 uur
Waardering: 6.8 (van max. 10)
Meer informatie over Arjan van Ooijen vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over LetselschadeclaimVragen over Letselschadeclaim via RSS. Klik hier.
RSS over Letselschadeclaim op jouw website?Vragen over Letselschadeclaim op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over LetselschadeclaimVragen over Letselschadeclaim via E-mail. Klik hier.

schadeclaim na ontevreden neuscorrectie

[Gesteld op: 18-04-2011]

Toelichting:
hallo,
in 2004 december heb ik een neuscorrectie door een kno arts gehad waarmee ik ontevreden was, deze neuscorrectie is uitgevoerd in een gewoon ziekenhuis wat vreemd was, is dat ik het bedrag niet op een rekening kon storten het moest handje contantje betaald worden. Na mijn ontevredenheid vertelde hij dat het tijd nodig had om te herstellen zo waren we een paar jaar verder, ons laatste gesprek was niet leuk afgelopen, dus heb ik gevraagd of ik mijn geld terug mag wat ik toen heb moeten betalen. want ik wil het elders opnieuw laten uitvoeren. Hierna hebben ze gezegd dat geld geven onmogelijk is ze hebben medirisk ingeschakeld om te kijken of ik mijn geld kan krijgen. Nou dat was dus niet het geval volgens het ziekenhuis, wat wel raar is ze hebben een nieuw afspraak gemaakt in hun ziekenhuis om mijn neus door een ander chirurg te herbeoordelen. Als er niks mis was dan zouden ze dat toch ook niet doen??? dus pas geleden naar de ander chirurg geweest chirurg zag wat er fout was gedaan maar, hij vroeg wat mijn operatie arts hierover had gezegd, hij vertelde dat die arts een hele ervaren arts is van 30 jaar, met andere woorden als de kno arts het niet heeft kunnen doen hoe moet ik dit herstellen. want de kno arts heeft 30 jr ervaring ik heb samen met hem gewerkt en hij heeft veel meer ervaring. ik ga dit met mijn collega's overleggen zij hij om te kijken wat we hiermee kunnen doen.

probleem is nu degene die mij moet beoordelen heeft minder ervaring dan de vorige. stel je voor dat hij het wilt heropereren dan durf ik dit niet hij geeft zelf toe dat de kno arts veel ervaren is. en laten ze mij beoordelen door zo iemand.

wat kan ik hieraan doen ik wil gewoon mijn geld terug en ergens anders heropereren waar ik wel tevreden patienten heb gezien

wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen
Antwoord:
.  
Beantwoord door:
Arjan van Ooijen
profielpagina


Gerelateerde vragen aan schadeclaim na ontevreden neuscorrectie:

daten en welbevinden
      [Gesteld in Dating]
2008-11-08 07:21:22
planschadeclaim art 19 wro
      [Gesteld in Rechtshulp-Gelderland]
2008-11-09 22:57:11
niet tevreden over nieuwe kronen
      [Gesteld in Tandarts]
2008-12-16 02:41:30
Neuscorrectie: leeftijd en kosten??
      [Gesteld in Plastische Chirurgie]
2010-04-07 22:05:24
we geen reactie op onze vraagstelling gehad
      [Gesteld in Ondernemers advocaat]
2011-02-02 11:34:17

Gemiddelde score Letselschadeclaim: 6.8 (23x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • Ad Appel
    9.0
  • Anita
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  258136
    Beheerders:  1029

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  172 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+