Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version française: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versión española : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Consumentenproducten
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Consumentenproducten en krijg online een antwoord van de specialist in Consumentenproducten

Zelf een vraag over Consumentenproducten? Klik hier.
Meer vragen over Consumentenproducten.
De huidige beheerder van de rubriek Consumentenproducten:
Naam: Yoeri Arends
Bedrijf: Juridische gabber
Reactiesnelheid: 157 uur
Waardering: 7.9 (van max. 10)
Meer informatie over Yoeri Arends vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over ConsumentenproductenVragen over Consumentenproducten via RSS. Klik hier.
RSS over Consumentenproducten op jouw website?Vragen over Consumentenproducten op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over ConsumentenproductenVragen over Consumentenproducten via E-mail. Klik hier.

iPhone stuk binnen 6 maanden. Wie betaalt?

[Gesteld op: 13-03-2011]

Toelichting:
Minder dan een jaar geleden heb ik een iPhone 3Gs met T-Mobile abonnement gekocht.
Binnen 6 maanden reageerde deze echter niet meer. Deze is bij de winkel ingenomen en na enkele weken kreeg ik een nieuwe. Op dit nieuwe toestel is de garantieperiode dus weer opnieuw ingegaan.
Nu kreeg ik echter bij dit nieuwe toestel wederom problemen binnen 6 maanden en heb ik deze weer opnieuw ingeleverd.
Nu krijg ik na enkele dagen al te horen dat dit vochtschade zou zijn en ik €255 moet betalen voor een nieuwe. Bij mij is het toestel echt nooit met vocht in contact geweest.
Naar mijn idee is het toch aan de verkoper om aan te tonen dat het defect niet bij hun vandaan komt indien dit zich binnen 6 maanden openbaart?
Verkoper claimt dat zij dit weliswaar niet kunnen bewijzen, maar dat dit gewoon niet kan. Terwijl ik zelf ook heb gezien dat het toestel daar gewoon, zonder verpakking, uit een la vandaan kwam.
Wie is er nou verantwoordelijk voor de reparatiekosten?
Antwoord:

Nu kan ik u zeggen dat u volledige garantie hebt maar de waarde van het apparaat weegt  niet op tegen de kosten van een procedure. Het wordt uw nee tegen hun ja en verder komt u er niet mee. Het is overigens niet zo dat de garantieperiode bij verstrekking van een nieuw apparaat opnieuw aanvangt. De oude garantieperiode blijft van kracht.

 

Beantwoord door:
Yoeri Arends
profielpagina

Subrubrieken binnen de rubriek Consumentenproducten:
Cosmetica & Lichaamsverzorging
Elektronica
Groothandel
Huis & Tuin
Kinderen
Kleding
Sieraden
Speelgoed & Spellen
Sport




Gerelateerde vragen aan iPhone stuk binnen 6 maanden. Wie betaalt?:

Bedrijf verkopen,maar verhuurder wil niet meewerke
      [Gesteld in Zakelijke Dienstverlening]
2012-03-27 21:45:55
waneer heb ik recht op ww-uitkering in belgie
      [Gesteld in Arbeidsrecht-Belgie]
2007-10-07 12:04:46
Eenmanszaak en uitkering
      [Gesteld in UWV Uitkeringen]
2014-01-26 13:21:48
Kan contract veranderd worden? (Arts-assistent)
      [Gesteld in Arbeidsrecht-Noord Brabant]
2009-05-31 00:56:57
Op contract sinds 2009 als begeleider in de zorg.
      [Gesteld in Arbeidsvoorwaarden]
2013-02-26 07:38:58

Gemiddelde score Consumentenproducten: 0.0 (0x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • kunst expertise
    9.0
  • Anita
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  257460
    Beheerders:  1024

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  168 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+