Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version française: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versión española : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Personeel & Organisatie » Personeel & Organisatie-Zuid Holland
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Personeel & Organisatie-Zuid Holland en krijg online een antwoord van de specialist in Personeel & Organisatie-Zuid Holland

Zelf een vraag over Personeel & Organisatie-Zuid Holland? Klik hier.
Meer vragen over Personeel & Organisatie-Zuid Holland.
De huidige beheerder van de rubriek Personeel & Organisatie-Zuid Holland:
Naam: Martin van den Berg
Bedrijf: Buro paraplu
Reactiesnelheid: 28 uur
Waardering: 8.7 (van max. 10)
Meer informatie over Martin van den Berg vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Personeel & Organisatie-Zuid HollandVragen over Personeel & Organisatie-Zuid Holland via RSS. Klik hier.
RSS over Personeel & Organisatie-Zuid Holland op jouw website?Vragen over Personeel & Organisatie-Zuid Holland op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Personeel & Organisatie-Zuid HollandVragen over Personeel & Organisatie-Zuid Holland via E-mail. Klik hier.

Vergoeding daadwerkelijk uitgevoerde taken

[Gesteld op: 22-01-2011]

Toelichting:
15 november 2010 ontving ik een plaatsingsbrief in verband met het besluit “Leidinggevende structuur ziekenhuis”.
Vanaf 2004 ben ik werkzaam als coördinator planningsbureau en in 2005 ben ik gestart met het schrijven van taakfunctieomschrijvingen (TFO) voor het flex- en planningsbureau.
Omdat mijn daadwerkelijk uitgevoerde taken hoofdentaken waren (jaargesprekken en verzuimgesprekken voeren, vakantieplanning, deelnemen aan projecten en overlegstructuren, budgetbewaking, ontslag en aanname medewerkers, etc.) heb ik deze samen met
het Hoofd Klinische Sector opgesteld. Deze TFO is echter nooit ondertekend en gewogen, maar de andere TFO wel.
In mijn functioneringsgesprekken met mijn leidinggevende wordt dan ook bij mijn werkomstandigheden benoemd dat de combinatie van leidinggeven en uitvoerende taken lastig is en ik mij goed ontwikkeld als leidinggevende.
Tijdens mijn functioneringsgesprek van november 2010 werd aangegeven dat
de vacature van manager patiëntenlogistiek was opgevuld, maar mijn functie zou blijven, maar de inhoud wel zal wijzigen. Deze heb ik niet getekend, omdat niet specifiek benoemd is wat er wijzigt. Naderhand bleek dat ook de functie hoofd afsprakenbureau en hoofd flex- en planningsbureau (mijn functie) onder de manager patiëntenlogistiek was geplaatst. Tijdens bilaterale gesprekken met mijn leidinggevende werd op mijn vraag hoe ze dit zag, mij verteld dat voorlopig mijn taken ongewijzigd blijven, ik gewoon mijn functie kan blijven uitvoeren, etc. Het laatste gesprek vond januari 2011 plaats met mijn leidinggevende, manager patiëntenlogistiek en ondergetekende, omdat voor ons onduidelijk was hoe hier mee om te gaan en wij duidelijkheid wilden over wie wat gaat doen.
Inmiddels heb ik schriftelijk aangegeven dat ik een functiebeschrijving wil van de functie coördinator planningsbureau.
Mijn vraag is: heb ik recht heb op een vergoeding voor de periode van 2004-2010, want als hoofd is de ondergrens FWG 55 en ik zit in FWG 50. Daardoor ben ik toch salaris misgelopen.
Antwoord:
Geachte hr/mw.,          Alle omstandigheden dienen bekend te zijn. Kennisneming van afspraken en documenten is vereist voor een goed antwoord. Informatie: www.JuridischeRaad.nl  zie ook: ww.onteigeningsjurist.nl en  www.planschadejuristen.nl  Voor uw bezwaar, beroep of dagvaarding. Huurrecht, consumentenrecht, bestuursrecht, vergunningen, ruimtelijke ordening, planschade, bouwgeschillen, burenrecht, vastgoedrecht, beleggingsrecht, dwangsommen, ambtenarenrecht en belastingrecht. Aan gratis antwoorden kunnen geen rechten worden ontleend en mogen niet in rechte worden gebruikt. Geen pro deo zaken.

Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gerelateerde vragen aan Vergoeding daadwerkelijk uitgevoerde taken:

Uitvoeren taken niet bij functie horen.
      [Gesteld in Arbeidsrecht-Limburg]
2009-10-12 12:32:49
omtrent daadwerkelijke en gefactureerde reiskoste
      [Gesteld in Administratie]
2010-01-29 18:20:18
Wijziging functie-omschrijving
      [Gesteld in Arbeidsrecht advocaat-Utrecht]
2011-09-30 12:07:23
Zijn mijn teamleidertaken een verworven recht?
      [Gesteld in Personeel & Organisatie-Gelderland]
2012-06-06 13:46:16
Geen verhoging bij functieverzwaring
      [Gesteld in Personeel & Organisatie-Gelderland]
2015-10-09 10:30:43

Gemiddelde score Personeel & Organisatie-Zuid Holland: 9.5 (4x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • Anita
    9.0
  • Toors
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  257252
    Beheerders:  1021

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  172 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+