Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Aandoeningen & Ziekten » Geestelijke Stoornissen
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Geestelijke Stoornissen en krijg online een antwoord van de specialist in Geestelijke Stoornissen

Zelf een vraag over Geestelijke Stoornissen? Klik hier.
Meer vragen over Geestelijke Stoornissen.
De huidige beheerder van de rubriek Geestelijke Stoornissen:
Naam: Nadine
Bedrijf: -
Reactiesnelheid: 96 uur
Waardering: 8.4 (van max. 10)
Meer informatie over Nadine vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Geestelijke StoornissenVragen over Geestelijke Stoornissen via RSS. Klik hier.
RSS over Geestelijke Stoornissen op jouw website?Vragen over Geestelijke Stoornissen op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Geestelijke StoornissenVragen over Geestelijke Stoornissen via E-mail. Klik hier.

sinds ik seroquel gebruik, vergeet ik alles

[Gesteld op: 26-12-2010]

Toelichting:
Sinds ik seroquel gebruik vergeet ik alles. Dat is door de jaren heen gegroeid. Het wordt alleen maar erger. Ene seconde weet ik iets en dan ben ik het meteen weer kwijt. Ik vergeet ook van alles. Als iemand een antwoord op mijn vraag geeft weet ik niet meer waar het over gaat. Het is zo heftig, ik word er gek van. Ik schrijf alles op, maar dan wil ik het opschrijven en dan ben ik het weer vergeten, zo snel kan het gaan. De laatste maanden heb ik ook black outs. Ik weet niet meer wat ik gedaan heb op een dag. Dat is zo als ik naar bed ga, dan denk ik nu alweer en lijkt de dag zo kort. Ik snap er niets van, kan dit door de seroquel komen?

Mvg Mariet
Antwoord:
ik verwijs jou graag door naar jouw huisarts die dit medicijn heeft voorgeschreven.
medicijnen kunnen bijwerkingen hebben en welke dat zijn kun je het beste vragen
aan jouw apotheek of huisarts.
ik hoop dat ik jou hiermee op de juiste weg heb gezet
 
Reactie vraagsteller:
Dit had ik zelf ook wel kunnen bedenken. Ik wil gewoon een eerlijk antwoord. Mijn psychiater heeft mij dit middel gegeven en ik krijg hier niet een helder en of eerlijk antwoord over. Wel weet ik dat dit niet een prettig middel is en het veel schade kan aanrichten. Verder kom ik niet en had gehoopt dat u mij verder kon helpen.
 
Antwoord Beheerder:
een ervaringsdeskundige is geen arts om duidelijk te zijn.  als je niet begrijpt
dat je bij een huisarts je klachten moet voorleggen dan begrijp je er weinig
van

Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl

Subrubrieken binnen de rubriek Geestelijke Stoornissen:
ADD & ADHD
Angst & Paniek
Autisme
Borderline
Delier
Dementie
Depressie
Dissociatie
Dyslexie
Eten
Leer- & Gedragsstoornissen
Schizofrenie
Stress & Burnout
TMS-rTMS Behandeling
Zelfdoding
Ziekte Van Alzheimer



Gerelateerde vragen aan sinds ik seroquel gebruik, vergeet ik alles:

wil relatie stoppen maar heb het lef niet
      [Gesteld in Psychologie]
2008-03-09 16:46:48
Welke bachremedies tegen burnout
      [Gesteld in Bach Bloesem Remedies]
2009-07-20 13:12:31
Zelfdoding
      [Gesteld in Zelfdoding]
2010-01-30 02:00:34
Erfrecht
      [Gesteld in Suriname]
2012-05-18 19:28:43
Hoe ziet het hiernamaals eruit?
      [Gesteld in Dood]
2012-08-09 23:09:42

Gemiddelde score Geestelijke Stoornissen: 8.4 (23x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+