Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Fitness » Gewichtstraining & Bodybuilding
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Gewichtstraining & Bodybuilding en krijg online een antwoord van de specialist in Gewichtstraining & Bodybuilding

Zelf een vraag over Gewichtstraining & Bodybuilding? Klik hier.
Meer vragen over Gewichtstraining & Bodybuilding.
De huidige beheerder van de rubriek Gewichtstraining & Bodybuilding:
Naam: Joy
Bedrijf: Njoyfitness
Reactiesnelheid: 48 uur
Waardering: 8.9 (van max. 10)
Meer informatie over Joy vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Gewichtstraining & BodybuildingVragen over Gewichtstraining & Bodybuilding via RSS. Klik hier.
RSS over Gewichtstraining & Bodybuilding op jouw website?Vragen over Gewichtstraining & Bodybuilding op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Gewichtstraining & BodybuildingVragen over Gewichtstraining & Bodybuilding via E-mail. Klik hier.

hey,ik ben Ruud S. 1.83m 90kilo m 21

[Gesteld op: 24-12-2010]

Toelichting:
Hallo,ik ga 6 keer per week trainen,heb al wel wat resultaat.
IK drink smorgens en soms s'avond een goede protiene shake.
Maar over mijn voeding zou ik graag wat mee info willen,omdat ik daar eigelijk niet veel over weet.
Tenslotte is het toch een van de belangrijkste punte,de voeding!
Alvast bedankt voor je informatie...
Antwoord:
Het belang van voeding wordt meestal zwaar overschat. Toch blijft het belangrijk als je aan gewichtentrainingen doet.
Behalve de shakes (2 is niet veel hoor) moet je daarom zorgen voor nog meer eiwitten (4 tot 5 shakes), veel koolhydraten als brandstof (rijst, pasta) en weinig maar wel gezond vet. Eet liever 5 kleinere maaltijden dan 3 grote, maar sla het ontbijt nooit over. Zorg ook voor ruimschoots voldoende drinken (2½ liter per dag). En niet onbelangrijk: zorg voor voldoende slaap.

Verder is een voedingschema iets zeer persoonlijks. Wat bij de een werkt, werkt averechts voor de andere. Ik kan alleen bovenstaand algemene richtlijnen geven. Hoe je dat in detail uitwerkt is een kwestie van persoonlijke voorkeur en smaak, en vooral: hoe het bij jou uitwerkt. Experimenteer (telkens een maand) tot je weet wat voor jou het beste werkt.


Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gerelateerde vragen aan hey,ik ben Ruud S. 1.83m 90kilo m 21:

Alleen financieel uit elkaar.
      [Gesteld in Mediation]
2010-01-26 08:26:58
Wat valt er onder Kinderbijdrage(alimentatie)
      [Gesteld in Scheidingsadvocaat]
2010-01-26 13:51:44
mag de garage mijn auto vast houden.
      [Gesteld in Advocaten-Groningen]
2010-07-09 09:53:19
Bernina 1030, transporteur werkt niet goed.
      [Gesteld in Naaimachine reparatie]
2012-01-19 12:54:46
Hoe kan ik het beste met onderstaande omgaan?
      [Gesteld in Relatieproblemen]
2014-03-18 18:21:48

Gemiddelde score Gewichtstraining & Bodybuilding: 8.9 (102x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • Ad Appel
    9.0
  • Anita
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  258139
    Beheerders:  1029

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  172 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+