Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Spellen » Bordspellen » Kolonisten Van Catan
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Kolonisten van Catan en krijg online een antwoord van de specialist in Kolonisten van Catan

Zelf een vraag over Kolonisten van Catan? Klik hier.
Meer vragen over Kolonisten van Catan.
De huidige beheerder van de rubriek Kolonisten van Catan:
Naam: Eelke
Bedrijf: Geen
Reactiesnelheid: 75 uur
Waardering: 8.5 (van max. 10)
Meer informatie over Eelke vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Kolonisten van CatanVragen over Kolonisten van Catan via RSS. Klik hier.
RSS over Kolonisten van Catan op jouw website?Vragen over Kolonisten van Catan op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Kolonisten van CatanVragen over Kolonisten van Catan via E-mail. Klik hier.

vraag over de ontwikkelingskaarten.

[Gesteld op: 19-12-2010]

Toelichting:
Ik heb op het moment dat ik aan de beurt ben 7 punten. Ik gooi de dobbelstenen en krijg veel grondstoffen, ik had ook al veel grondstoffen.
Ik koop nu 4 ontwikkelingskaarten ( dit zijn 3 ridderkaarten en 1 kaart om 2 straten te bouwen ) Ik speel ze alle 4 want in de splelregels staat dat wanneer je je 10e punt speelt dit dan mag. Nu heb ik de langste handelsroute en de grootste riddermacht.
Mag ik op deze manier winnen.
Antwoord:

De standaard regel is dat je maar 1 kaart per beurt uit mag spelen. Drie ridderkaarten en een stratenkaart kan dus nooit. Er is maar 1 uitzondering en dat is een kaart met een punt. Deze mag je bewaren tot het einde en ineens uitspelen in de laatste beurt. Voor een kaart met een punt is ook een uitzondering gemaakt dat je deze mag spelen als je hem gekocht hebt, maar alleen als je daarmee de overwinning haalt.

Op de manier die je aangeeft kun je dus niet winnen.

Beantwoord door:
Eelke
profielpagina


Gerelateerde vragen aan vraag over de ontwikkelingskaarten.:

wat te doen als ontwikkelingskaarten op zijn
      [Gesteld in Kolonisten van Catan]
2008-02-17 19:36:00
Ontwikkelingskaarten spelen na ontvangst
      [Gesteld in Kolonisten van Catan]
2014-12-30 13:29:01
betreft ontwikkelingskaart: spion
      [Gesteld in Kolonisten van Catan]
2019-11-04 10:36:06
Moet uitgaan met 13 pnt in de eigen beurt?
      [Gesteld in Kolonisten van Catan]
2008-05-04 17:21:10
Winnen door handelsroute?
      [Gesteld in Kolonisten van Catan]
2009-11-20 23:39:25

Gemiddelde score Kolonisten van Catan: 8.5 (38x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+